Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Nowy touroperator w Polsce - Inter Holidays
Autor: Czytelnik IP 81.219.37.*
Data wysłania: 2009-07-31 18:44
Temat: Bulgaria Słoneczny Brzeg Kokiche Apartchotel Jasmine
Treść: PODRÓŻ TOTALNE NIEPOROZUMIENIE !!!

HOTEL JAKNAJBARDZIEJ OK - ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ

ALE TRANSPORT TRAGEDIA

OTO KILKA SLOW Z REKLAMACJI SKIEROWANEJ DO INTER HOLIDAYS

"... wyjazd autokarem ( klasy LUX jak wynika z informacji w folderach ), miał nastąpić w dniu 13 lipca 2009 roku z Katowic przy ul. Piotra Skargi, o godzinie 10:30 autobus, już na wstępie miał opóźnienie około 1 godzinę
po wyjeździe z Katowic, w miejscowości Pszczyna ( około 30 km od Katowic ) autokar uległ awarii - według wypowiedzi kierowcy uszkodzeniu uległa opona oraz poduszka zawieszenia, podczas której zadymione zostało wnętrze pojazdu.
O godzinie 13:00 pojazd został oddany do serwisu "Transport Międzynarodowy i Krajowy Tomasz Dzida Sp. z o.o. - Autoryzowany Serwis Volvo" w Pszczynie przy ul. Hallera 17, gdzie miała nastąpić jego naprawa. Jak zostało potwierdzone na piśmie, w autokarze stwierdzono zablokowanie hamulca - pękniętą sprężynę.
W trakcie naprawy, na miejsce została wezwana Policja, gdzie funkcjonariusze Ruchu Drogowego KMP w Pszczynie stwierdzili pęknięcia na szybie oraz zbite tylne szkło reflektora, w związku z czym został odebrany dowód rejestracyjny pojazdu. Należy więc stwierdzić, że pojazd ten, pomimo awarii której nie można było przewidzieć, został dopuszczony na tak długą trasę z pasażerami z uszkodzoną szybą oraz reflektorem, co nie powinno mieć w ogóle miejsca !
W autokarze zastępczym, który został podstawiony w Pszczynie o godzinie 16:00 dnia 13.07.2009 roku, nie można było korzystać z toalety wewnętrznej, ze względu na fakt, iż kierowcy stwierdzili że jest przepełniona
Jak wynika z Waszego katalogu, w trakcie trwania podróży, każdy turysta ma możliwość korzystania z bezpłatnych gorących napoi, które są wliczone w koszt podróży oraz jednej butelki wody. W trakcie podróży, otrzymaliśmy wodę mineralną oraz jeden napój do wyboru - kawa lub herbata, a następnie każdy dodatkowy był płatny w kwocie 3 zł za kubek.
Przyjazd na miejsce, miał być w godzinach popołudniowych dnia 14.07.2009 roku. Ze względu na zaniedbania z Państwa strony, wynikające między innymi z dopuszczenia na trasę autokaru, który ze względów technicznych nie miał prawa wyjechać na drogę, przyjazd do Słonecznego Brzegu - Aparthotel Jasmine, nastąpił w dniu 14.07.2009 roku o godzinie 21:00 czasu bułgarskiego. W związku z powyższym, pobyt na miejscu uległ skróceniu o około pół dnia.
W dniu wyjazdu tj. 24.07.2009 roku, zostaliśmy wykwaterowani o godzinie 10:00 z hotelu, a odjazd autokaru miał nastąpić, według katalogu w godzinach popołudniowych dnia 24.07.2009 roku. Ze względu na kolejne zaniedbania z Państwa strony, autokar miał opóźnienie tak duże, że wyjazd faktycznie nastąpił w dniu 25.07.2009 roku o godzinie 06:00 z hotelu Aparthotel Jasmine. Należy nadmienić, że wszyscy turyści kompleksu hotelu Kokiche, w którego skład wchodzi również Aparthotel Jasmine, hotel Jasmine i Aparthotel Rose, od godziny 10:00 dnia 24.07.2009 roku, do godziny 06:00 dnia 25.07.2009 roku, "koczowali" na walizkach czekając na autokar. Nie otrzymaliśmy żadnej pomoc ze strony organizatora, mającej na celu zapewnienie noclegu na ten czas. W ramach starań rezydenta - Pani Very, udostępniono 4 pokoje dwuosobowe, w których można było korzystać z toalety i wersalki, na kilkadziesiąt turystów turystów !
Po przyjeździe autokaru w dniu 25.07.2009 roku o godzinie 06.00, nastąpiło odebranie turystów i podróż do Katowic. Jeszcze w Słonecznym Brzegu, podczas tankowania autokaru na stacji benzynowej, nastąpiły problemy z płatnością kartą, co spowodowało dalsze dwugodzinne opóźnienie, i faktyczny wyjazd z Słonecznego Brzegu nastąpił o godzinie 09:00 w dniu 25.07.2009 roku.
Podczas podróży do Katowic, zakazano korzystać z toalety autokarowej, gdyż kierowcy stwierdzili iż jest przepełniona. Ponadto, należy podkreślić, iż autokar ten był pełen śmieci, gdyż nie został uprzątnięty po turystach którzy zostali przywiezieni do Bułgarii !!
Również podczas podróży powrotnej, nie otrzymaliśmy żadnego darmowego napoju, gdyż były one płatne po 2 zł ( kawa lub herbata )
Faktyczny przyjazd do Katowic, nastąpił w dniu 26.07.2009 roku o godzinie 17:00, a planowo miał był w godzinach wieczornych dnia 25.07.2009 roku !
Jak wynika z katalogu, aparthotel Jasmine jest oddalony od plaży o około 400 metrów. W rzeczywistości, odległość ta jest ponad dwukrotnie większa !
Leżaki i parasole, które są na wyposażeniu basenu należącego do aparthotel Jasmine, były odpłatne 3 leva za dzień, o czym w katalogu nie było żadnej informacji ..."

CZEKAM NA ODPOWIEDŹ
NIE OMIESZKAM OCZYWISCIE ZAMIESCIC ODPOWIEDZI, JAK TYLKO JĄ OTRZYMAM

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij