|
Wątek:
|
Pasażer.com ponownie apeluje ...
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.61.*
|
Data wysłania:
|
2006-07-24 17:15
|
Temat:
|
Pasazer.com apeluje
|
Treść:
|
Szanowni Państwo! Zawsze uważałem serwis Tur-Targi za wartosciowe zrodło informacji. Jednak po lekturze tekstu "Pasażer.com ponownie apeluje ..." w ktorym zarzucacie nam "medialne zagrania pod publikę i liczenie na darmową reklamę." doszedlem do wnioski, iz redakcja serwisu Tur-Targi najwidoczniej nie ma pojecia na temat działań reklamowych, i jednoczesnie nie ma do czynienia z potencjalnymi reklamodawcami. Przypominam, iz serwis sprzedaje powierzchnie reklamowe, a nie ma (moze i niestety) wplywu na tresci reklamowe tam publikowane... Podczas kilku kampani w serwisie Pasazer.com przewoźnicy zdecydowali się na prezentację cen ostatecznych, tak było chociażby w przypadku kampani SN Brussel kilkanaście tygodni temu. Inne linie niestety wybierają inne formy prezentacji i my nie mamy na to wpływu!!
Posłużyli sie Panstwo wielkim uproszczeniem i niesprawiedliwie oskarżyli nasz serwis o medialny poklask. Nadmienię, iż m.i. dzięki naszym działaniom Centralwings uprościł system prezentacji opłat lotniskowych - wprowadzając stałą opłatę pasażera! Mamy nadzieję, iż niedługo i my prezentować będziemy na łamach portalu reklamy przewoźników z ostatecznymi cenami biletów! Na co z niecierpliwością czekam.
Z poważaniem
Paweł Cybulak redaktor naczelny
|