Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Polskie morze atrakcyjne...
Autor: Czytelnik IP 84.191.199.*
Data wysłania: 2006-07-27 06:55
Temat: polskie morze
Treść: W czym problem pojechac do Londynu jak juz paru pojechalo albo do stanow lub Hiszpani kupic mieszkanie dom albo zaklad przemyslowy.
Po co sie upierac ze morze u nas jest jedyne swego rodzaju - Adriatyk tez mi sie podoba. Problem jaki masz z zyciem jest problemem ogolno narodowym - Polecam zobaczyc Film "Dzien Swira" oddaje to w pewnym sensie atmosfere niezadowolenia spolecznego. Za lat 50 Europa bedzie tym czym Ameryka a Polska jednym ze Stanow Europy
Czy Farmerowi z Texasu przeszkadza Farmer Oregon nie wydaje mi sie ale mysle ze nauczyli sie razem zyc. Czy polacy pracujacy w calej zachodniej europie powinni byc zlinczowani bo zabieraja prace niemca , holendra,francuza ? Najpier nauczmy sie razem zyc a potem takie bzdury wypisuj. Jezeli parobek z polski wart jest tyle samo co parobek z niemiec to uwazam ze jest wszystko OK. Moze tu lezy przyszlosc ludzie zamieszkujacy i pracujacy w kraju takim jak niemcy na stare lata przenosza sie do Polski i musza kupic chleb , bolki i maslo aby zyc. A ty lub twoj znajomy ma piekarnie - dzieki czemu ktos inny ma prace.
Zle widziany patryjotyzm jak i religia wiele razy byla powodem do wojny , i nadal jest !

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

polskie morze [2006-07-27 08:46 212.160.111.*]
tere fere kuku,strzela baba z łuku . Gdzie ty żyjesz co ci sie marzy , ty poczytaj troche historii a zobaczysz jak buduje sie Amerkę w europie od 100 lat , stany europy , marycie prosze ja kogo !? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślanaparking Kraków Balice


© 2014 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki | informacje dla branży turystycznej, hotelarskiej, gastronomicznej i transportowej
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij