Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka krajowa

Wątek: Inspekcja Transportu Drogowego będzie sprawdzać pilotów i pr
Autor: Czytelnik IP 83.27.123.*
Data wysłania: 2006-08-02 23:21
Temat: Inspekcja Transportu Drogowego będzie sprawdzać pilotów i pr
Treść: jeśli studiuje się dwa fakultety w tym geografię i uczy się trzech językó a dodatkowo pracuje się kilka ładnych godziny tygodniowo jako nauczyciel języka angielskiego to uwoezrcie ale czasu na kurs któy zajmuje pół roku i jedyne "wolne" dni po porstu nie ma. Ja nie pisałam żę ktoś nie ma prawa zrobić pilota tylko że wiedza którą posiada jest częśto większa niż ta której wymaga kurs. POza tym nie mówię że to pryszcz bo podkreślam że zajmuje mnóśtwo vczasu ale to jedyna trudność, bo zapewniam że zdobycie tytułu geografa i kartografa jest postokroś trudniejsze a zdobywana wiedza znacznie bardziej przydatna aniżeli to co swoim programem obejmuje kurs. podkređlam także, że biura powinny mieć prawo same zdecydować komu powierzają grupę. Dodajmy jednocześnie że aktualne żeby zostać nauczycielem np geografii należy skończyć dwa kierunki a niejeden i jest to geografia z biologią albo geografia z hstorią i tacy ludzie niewątpliwie mają większą wiedzę aniżeli pilot. Dodajmy jednocześnie ze najczęściej praca pilota ogranicza sie przewozu grupy, natomiast w największych miastach Europy niezbęden jest wynajęcie przewodnika Miejskiego i w takim przypadku rolą pilota jest jedynie powiedzenie o której godzinie i w jakim miejscu jest zbiórka. Celnikó na granicy interesuje tylko tyle żeby dogadaćsie z osobą która do nich wychodzi a nie zeby miała papier.
a dlamnie jako klienta najważniejsze jest to żeby osoba która prowadzi moją grupę, byłą w stanie odpowiedzieć na moje pytania, w trudnych sytuacjach zeby nie traciłą głowy, i żeby podchodziłą do tego co robi z pasją , dlatego jeżeli ktoś coś robi dobrze to moze powinien mieć możliwość podejścia do egzaminu externistycznie.
mno i moze najpierw zacząć sprawdzać wykształcenie w odpowiednim kierunku naszych urzędników,a dopiero potem pilotów, niektóe uprawnienia powinno sie nabywać wraz z ukończonym kierunkiem studiów !

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wszystko jest relatywne [2006-08-03 13:42 83.31.197.*]
A ja jestem geologiem, ze specjalizacją paleontologii (prawie biologia). I co? Też z urzędu mógłbym być pilotem? Ja jestem i pilotem i przewodnikeim górskim i przewodnikiem terenowym i przewodnikiem miejskim. WIESZKOŚC Z TYCH UPRAWNIEŃ ZROBIŁEM W CZASIE STUDIÓW KIEDY JESZCZE MIAŁEM CZAS. A tak na marginesie te wyzwania intelektualne z geografii ekonomicznej w stylu diagramy kołowe rzeczywiście doskonale przygotowują do zawodu pilota. odpowiedz »

wszystko jest relatywne [2006-08-03 13:49 87.99.33.*]
Rzeczywiście zawód pilota wiecieczek jest aż taki trudny, że wymaga super kwalifikacji. Gdyby na każdą działalność ludzką wymagać formalnego pozwolenia, jak się wymaga w stosunku do pilotów wycieczrek, to każdy nasz obywatel aby mógł się poruszać pieszo po mieście by musiał zrobić stosowny kurs i uzyskać odpowiednie papiery. W razie nie posiadania takowych policja drogowa by go karała mandatem. Ludzie! Nie dajmy się zwariować i zmanipulować przez pazerne lobby przewodników turystycznych i pilotów wycieczek. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij