|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.200.232.*
|
Data wysłania:
|
2009-09-21 11:55
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
masz racje obsluga w LTI jest miła i wszyscy starają się zachowywać jak nalezy, ale tylko do czasu. Mialam wypadek w aqua parku i trafiłam do szpitalu w Hurgadzie gdzie przeszłam dość cięzką operacje. Obsługa Aqua parku starała się jak najszybciej zatuszować cała sprawę, wmawiając nam że to nie jest winna hotelu. Po wypadku stracilam przytomność i byłam w dość cięzkim stanie a mimo tego nie wezwano lekarza i nie udzielono nam pomocy. Dopiero po dość stanowczej interwencji męża zaprowadzono nas do lekarza. Dorga z aqua parku do lekarza zajeła menadzerowi 30 minut i to dlatego ze porowadził nas bocznym wejściem i pomimo bardzo widocznego załamania (kość przebiła skóre) pan menadzer uparł sie że powinnam założyć bluzke) a wiec jak widać polityka i obsluga w hotelu LTI pozostawia wiele do zyczenia.
|