Rzecznik zajął się sprawą LOT i niewiadomych pasażerów [2009-09-21 16:50 66.234.32.*] to niewiarygodne , co ma byc wyjasniane? Nalezy przeprosic klientow, zaproponowac im rekompensate i wyciagnac konsekwencje w stosunku do niewykwalifikowanego personeluodpowiedz »
Rzecznik zajął się sprawą LOT i niewiadomych pasażerów [2009-09-22 10:42 94.42.64.*] To bzdura. Względy bezpieczeństwa są jasne - 2 inwalidów na jedną stewardessę. Z tego co podano w mediach: opiekun zakładając rezerwację nie wskazał chęci pomocy dla podopiecznych. Skąd LOT miał wiedzieć, że to inwalidzi? Przyjął rezerwację i dopiero stewardessa zweryfikowałą problem. Jeśli na pokładzie z WRO do WAW były 2 stewardessy to spokojnie Ci Państwo zostali wpuszczeni na pokład samolotu. Ot cała burza.odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij