|
Wątek:
|
UOKiK ukarał 10 biur podróży. Triada ma zapłacić ponad 4 mln zł
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.186.105.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-12 20:34
|
Temat:
|
UOKiK ukarał 10 biur podróży. Triada ma zapłacić ponad 4 mln zł
|
Treść:
|
Witam Wszystkich. kolejny niepochlebny wpis na temat mojego dotychczas najlepiej i także najdrożej postrzeganego BP Neckermann niestety nie będzie to kolejny pochwalny wpis dla Neckermann Polska. Wykupiłem pobyt w 5 hotelu wraz z przelotem i niestety już tutaj problemy reklamowana oferta jako bez przelotów nocnych była droższa od analogicznej i do tego z Katowic ta tańsza z Wrocławia, gdzie mieszkam. Niestety dzisiaj, na trzy dni przed wylotem dowiaduję się, że nie polecę około 12 ale o 23 z haczykiem. Tak więc przy odrobinie szczęścia mogę liczyć na to, że w swoim pokoju znajdę się 16.10 około 7 rano po nieprzespanej nocy i użeraniu się z sennymi celnikami. A gdzie podział się mój spokojny nocleg z 15/16? Po mojej pisemnej reklamacji otrzymałem maila, że nic takiego się nie stało przecież w katalogu jest informacja o możliwych zmianach terminów lotów!!! Zawsze uważałem Neckermann Polska za jedno z lepszych Biur Podróży na naszym rynku. Jednak taka sytuacja to kompletna wtopa, Wierzę jednak, że hotel będzie spełniał zapewnienia przedstawicieli firmy, a kolejna zarwana przez wyjazd wypoczynkowy nocka? no cóż tym razem nie popuszczę i w razie potrzeby doprowadzę do procesu odszkodowawczego. Nie dawajmy się jako turyści traktować jak przedmioty, urlop ma być dla nas wypoczynkiem a nie kolejną nie przespaną nocą. po konsultacji z moim prawnikiem polecam w razie reklamacji powołanie się na art, 11a ustawy o usługach turystycznych z 29.08.1997. Ludzie!! stańmy się za własne pieniąde TURYSTAMI a ni bezwładną masą do przemieszczenia z punktu A do punktu B
|