|
Wątek:
|
Miss Polski będzie promowała Wolin?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-28 11:17
|
Temat:
|
Miss Polski będzie promowała Wolin?
|
Treść:
|
Aktualność: Marzena Cieślik, mieszkanka Wolina zdobyła koronę Miss Polonia. Po wygranym konkursie 23 sierpnia przywitały ją w jej rodzinnym mieście tysiące mieszkańców. Władze miasta myślą o ty, jak wykorzystać najpiękniejszą Polkę do promocji miasta - pisze Metro.
Włodzimierz Groblewski, Dyrektor Biura Kształtowania Relacji Społecznych z Urzędu Miasta w Poznaniu na łamach Metra pisze: - Od razu wywiesiłbym na pięknym moście łukowym baner informujący o tym, że stąd pochodzi Miss Polonia 2006. Doskonałą reklamą dla regionu byłyby także tablice wjazdowe, z których Marzena Cieślik witałaby turystów i zapraszała do odwiedzania miasta. Takie informacje na pewno zachęcałyby ludzi do zwiedzania Wolina. Nowa miss mogłaby brać udział w różnych imprezach, reprezentując swój region, co na pewno podniosłoby jego prestiż.
Iwona Matuszczak-Szulc, naczelnik referatu promocji w Ostrowie Wlkp. (stąd pochodzi Katarzyna Borowicz - Miss Polonia 2004), mówi: - Miss Polonia jest wspaniałą reklamą dla regionu. Po wyborze Katarzyny Borowicz i jej udanym występie w Miss World każdy kojarzył ją z Ostrowem. Również za sprawą działań promocyjnych, które podjęliśmy. Na początku zorganizowaliśmy konferencję prasową w ratuszu, podpisaliśmy też umowę z panią Kasią na to, że będzie promować nasze miasto. Ustawiliśmy tablice wjazdowe z jej zdjęciem informujące, że tu mieszka Miss Polonia. Ostrów zdobył specjalne wyróżnienie w konkursie "Bramy kraju" za projekt tych "witaczy". Dobrym pomysłem było organizowanie konferencji dla kobiet z udziałem naszej miss.
Bogdan Podoski, inspektor z referatu promocji Urzędu Miasta w Gdańsku tłumaczy: - Należy wykorzystać wygraną, póki jest na fali. Warto wymyślić hasło reklamowe związane z Wolinem i z miss i pod to hasło zrobić całą kampanię reklamową. Wtedy byłaby ona długotrwała, zapadająca w pamięć. Kampania powinna być połączona z imprezami odbywającymi się w regionie, np. z Festiwalem Wikingów. W kampanii takiej znalazłyby się także billboardy, plakaty, tablice wjazdowe oraz wydrukowane programy imprez z miss.
|