|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.25.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-15 21:36
|
Temat:
|
ITAKA- opinie!
|
Treść:
|
Byliśmy z wycieczce na Sri Lance wyjazd z Warszawy w dniu 04.11.2009 r. Nr rezerwacji stałej 4833782 Pobyt w hotelu Riverina wspaniały obsługa hotelowa super wyżywienie bez zarzutu otoczenie hotelu bardzo ładne pokoje czyste sprzątane codziennie nawet pościel była zmieniana codziennie, a to były tylko 4 * Pobyt został zepsuty przez panią rezydent Agnieszkę. Na lotnisku powitały nas obie panie rezydentki, które stwierdziły , że jesteście państwo na Sri Lance i macie zarezerwowane pokoje w hotelach. I to było wszystko, po czym panie się zabrały i tyle ich widzieliśmy. Kierowca zaczął samodzielnie poszukiwać hoteli w których byliśmy zakwaterowani, a my jak te durnie wysiadaliśmy z autokaru i po stwierdzeniu, że to nie jest ten hotem wsiadaliśmy ponownie do autokaru i poszukiwania trwały dalej. Pani rezydent zjawiła się następnego dnia i z rozbrajającą szczerością stwierdziła , że wszyscy jesteśmy zakwaterowani. Bez żadnego słowa przepraszam za zaistniałą sytuację. Niemal na każde zadane pytanie przez nas pani Agnieszka biegała do recepcji aby wyjaśnić temat. I tak w większości nic nie powiedziała. Wycieczki fakultatywne w Itace kosztowały około 30% więcej niż w biurze TUI ludzie którzy pojechali byli zszokowani brakiem kompetencji i wiadomości przewodnika Kolejny raz kiedy zobaczyliśmy naszego rezydenta był dzień wyjazdu. I tu się zaczyna prawdziwy horror. Okazuje się , że nie byliśmy wogóle poinformowani o czekających nas kosztach na rzecz Hotelu. Pani rezydent stwierdziła bezczelnie że normy światowe przewidują opłaty za nieterminowe opuszczenie pokoju , inni uczestnicy dowiedzieli się , że muszą płacić za napoje pomimo opcji All inclusiv , rezydentka stwierdziła , że możemy sobie o tym przeczytać w odpowiednich broszurach a w ogóle to zebyśmy jej nie zawracali głowy takimi szczegółami- mamy płacić i już . Nasuwa się pytanie : dlaczego firma z taką renomą jak Itaka zatrudnia tak skandalicznie nieprzygotowanych rezydentów , rezydentów którzy zostawiają oddanych im pod opiekę ludzi samopas , jest to ze strony firmy wielkie hamstwo - ale przecież firma wzięła już pieniądze, a ludzie którzy przyjechali sprawiają im tylko kłopot? Mieliśmy jechać w grudniu ponownie na Sri Lankę , ale jeżeli miałbym spotkać ponownie takiego rezydenta jak pani Agnieszka z biura ITAKA i przeżyć podobne sytuacje to na pewno nie wybiorę biura ITAKA Dlatego ostrzegam wszystkich chętnych - NIE JEDZCIE NA SRI LANKĘ Z BIUREM ITAKA. Inne biura jak TUI, Neckerman mają te same hotele i podobne ceny lecz jak bardzo różniących się rezydentów. Widziałem to na własne oczy. Ryszard
|