|
Wątek:
|
Podróże TV kupiły Open Travel!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.8.67.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-29 13:35
|
Temat:
|
Obsługa klientów
|
Treść:
|
Exim to oszuści i złodzieje. wykupilismy tunezje, zadne last minute, drogie wczasy , w Tunezji na tydzień. mielismy wyleciec 10.07.2006r o 2 w nocy. pojechalismy na lotnisko ktore bylo puste.nikt nie powiadomil nas o zmianie godziny wylotu, ktora jak sie okazalo zostala przesunieta o 21 godzin. Z powrotem bylo jeszcze gorzej. wyjezdzalismy o 1 w nocy. czyli nasz pobyt zostal skrocony o ok.35 godzin. i jak sie okazalo samolot lecial nie do bydgosczy( co bylo w umowie) a do poznania.przeczytaj wiec co zastrzegaja w umowie np. ze godziny wylotow moga ulec zmianie i mozna nawet wylatywac poznym wieczorem. za zabrane 2 dni przysluguja klieantom ceny posilkow (2euro od osoby), zastrezgaja tez zmiane miejsc powrotu, zmiane holtelu, wlasciwie to czego oni nie zastrzegaja? CZYTAJCIE UMOWE. chociaz pan w biurze na starym rynku w bydgoszczy ma dar przekonywania radze przejsc sie do innego, chociazby na mostowej, doplacicie 200zł, al prznajmnjiej pojedziecie i bedziecie zadowoleni. wiecej informacji o tym doskonalym biurze chetnie udziele 3066842. Acha! wszelkie reklamacje nalezy skladac do 7 dni kalendarzowych po powrocie, a najlepiej jeszcze na rece rezydenta (ktorego my akurat nie mielismy:))
|