|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.152.143.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-17 21:09
|
Temat:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Treść:
|
Jeżeli wycieczka ma być rezerwowana przez TRAVELIGO.PL z biura EXIM TOURS - ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!!! nasza rezerwacja była zrobiona w dn.15 stycznia 2009 r natomiast po przyjeżdzie na miejsce w dn 11 wrzesnia 2009 r okazało się że nie mamy rezerwacji hotelu, czyli przez 8 miesięcy firma TRAVELIGO z biurem EXIM TOURS - NIE ZDĄŻYŁA dokonać rezerwacj!!! Po sprawdzeniu rezerwacji w systemie komputerowym hotelu nie było naszych nazwisk. Nakazano nam natychmiastowe opuszczenie hotelu bez jakichkolwiek możliwości dialogu- dodam iż Pani rezydentka- rozwożąca EXIM-u z lotniska zostawiła nas samych. Złożyliśmy reklamację w związku z wyjazdem do Egiptu i po licznych pismach EXIM TOURS odpisuje- "Zakupili Państwo imprezę MAGAWISH SWISS INN RESORT w TURCJI. Państwa oczekiwanie na zakwaterowanie spowodowane było awarią systemu rezerwacyjnego.Serdecznie Państwa przepraszamy w imieniu hotelu za powstałe niedogodności , nie widzimy jednak podstaw do rekompensaty". Czyli myślimy że nie mieliśmy się znalezć w EGIPCIE tylko w TURCJI !!!!! polecamy gorąco osobom "ceniącym rozrywkę"- dodam extremalną!!!! dokładniejsze info GG 5800262. ASIA.
|