|
Wątek:
|
Jakie są efekty reklamowania Polski w CNN?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 90.224.38.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-18 22:51
|
Temat:
|
Reklama Polski w CNN - są efekty?
|
Treść:
|
"czytali broszurke albo obejrzeli program.Taka kontrola jest niemożliwa-placowki te nalezy zlikwidować a za te pieniadze promowac Polke dla rodzimego turysty" Bardzo prosze przeczytac ow wpis raz jeszcze i gleboko sie zastanowic. Placowki zagraniczne sa, nie tylko potrzebne, ale i konieczne. Przygladam sie takowym i w Berlinie i w Budapeszcie bardzo czesto. Jedyne co nalezaloby uczynic z mniej popularnymi krajami, to znane doskonale rozwiazania np. holenderskie, gdzie stosuje sie zasade Home Office. Biuro lezy gdzies za przyslowiowym zadupiu i czysz jest zdecydowanie nizszy, komputer, telefon, fax i steplownica do kopert, w ktore wklada sie broszury promocyjne. trzy osoby w zupelnosci by wystarczyly. Najczesciej sa to "tubylcy" bez potrzeby dyrektorow, radcow, doradcow, ksiegowych i ...pakowaczy. Uczmy sie od lepszych, a na pewno osiagniemy sukces.
|