|
Wątek:
|
Uwaga na płacących kartą!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-05-18 12:20
|
Temat:
|
To ciekawe
|
Treść:
|
Heh... czyli teraz klient idzie sobie do biura, paci za wcieczke karta. na miejscu okazuje sie, ze jego hotel ma 3, a nie 4 gwiazdki, wraca do Polski, wnosi do visy o oddanie pieniedzy i ma wakacje za darmo? To ciekawe i bardzo interesujace. Zeby tylko kliencie sie o tym nie dowiedzieli, bo preciez to bedzie koniec swiata - hotel oddalony od plazy o 100, a nie 50 metrow te sie kwalifikuje do charge back'u? sam sobie chyba w iinym biurze wykupie wakacje i pokombinuje;) moral z tego taki, ze nie nalezy przyjmowac od klientow kart kredytowych, tylko gotowke albo przelew
Wlasciciel biura
|
Odpowiedzi:
Ach tak??!! [2005-06-09 09:32 999.999.999.*]
No to ja Ci mówię, drogi właścicielu biura, że powinieneś splajtować i to szybko. DLaczego? Bo jeśli dla Ciebie nie istnieje różnica pomiędzy 50 a 100 metrami drogi to słów mi brak. A jeśli ktos jest chory i nie moze daleko chodzić? Może Ty masz zdrowie jak koń, ale to nikogo NIE OBCHODZI, bo jak sprzedajesz hotel z dostępem do morza w odległości 100 m to ma być tyle a nie +/- 50%! A może sprzedaż AI i dasz HB, tez tak na 50%!??? Co za chamstwo, cholera ciężka, waśnie dlatego będę głosić wszem i wobec aby wszyscy korzystający z biur podróży płacili tylko i wyłacznie KK, a jak tylko zostana nabici w butelkę to uruchamiali chargeback. Może zrozumiecie wtedy że klient to klient a nie zmęczona robotą krowa którą można wydoić a na dowidzenia strzelić kopa w 4 litery. Może wreszcie chargeback nauczy Was uczciwości, dranie jedne. odpowiedz » Dokladnie [2009-07-09 17:31 81.190.69.*]
100% racji. Po obu stronach powinny byc mechanizmy chroniace przed oszustwem. Szkoda, ze nie wiedzialem o chargeback'u wczesniej. Wykupilismy wycieczke do Wloch w pokoju z widokiem na jezioro. Na miejscu sie okazalo, ze dostalismy pokoj z widokiem na ulice. Niewielka roznica, prawda??!! Awantura na miejscu nic nie dala. To byl moj pierwszy wyjazd z biura podrozy. Teraz dopilnuje, aby wszystko bylo zapisane i jesli bedzie jakies perfidne i chamskie oszustwo to odpale procedure reklamacji z chargeback na czele. odpowiedz » Właściel biura podróży [2005-06-10 14:38 999.999.999.*]
Człowieku jesteś chory, zgryźliwy, niedouczony i ograniczony. A co byś powiedział gdyby prowizje za płatność kartą przerzucić na klienta, czy wtedy tak chętnie dopłacałbys 2 do 5% za transakcje? odpowiedz » Właściel biura podróży [2009-10-27 14:40 217.147.104.*]
Ale zakładamy, że obniżasz ceny o te 2-5%? No jak to? Póki co, masz przecież to wliczone w KAŻDĄ usługę, którą sprzedajesz. odpowiedz » Brak Ci argumentów to używasz zamiennie epitetów,... [2005-06-10 17:31 999.999.999.*]
Tak, gdyby to dawało mi pewność że otrzymam zwrot jeśli mnie oszukasz to oczywiscie. Co do poziomu Twojej odpowiedzi i pierwszej wypowiedzi - żałosny. Pochwal się jakie to biuro reprezentujesz, przynajmniej będzie wiadomo co omijać. odpowiedz »
|