|
Wątek:
|
Hotel jest zawsze odpowiedzialny za bagaż klienta?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.52.226.*
|
Data wysłania:
|
2010-02-02 14:13
|
Temat:
|
Odpowiedzialność hotelarzy za rzeczy klienta
|
Treść:
|
Kochani - ja miałam młodego prawnika z Łodzi, najpierw powiedział, ze jest bardzo biedny i dlatego opusciłam mu cene, a potem, okazło sie ze "włamali sie" do jego pokoju i skradli - MAJĄTEK! Tylko jemu, chociaż był najuboższym klientem, ha, ha, ha. No ale znał prawo, faktycznie sędzina zapytała tylko jedno pytanie; ile zapłacił pan za pobyt? i zasądziła na szczescie tylko 3Xwynagrodzenie.
W sadzie apelacyjnym - sedzia zapytał mnie czy znam wszystkie odpowiednie w turystyce prawa? - nie, odpowiedziałam,. Odddalam, on na to.
Teraz wiem, że trzeba wybierac klientów, tak jak oni wybierają gestorow - "naiwnych". Trzeba tez nauczyc sie słuchac( co i jak klient mowi), pisac( odpowiednie informacje w hotelu) i czytać( wszystko co dotyczy turystyki, szczególnie TUR-bogactwo informacji). Z powrotem do nauki! a miało być -turystycznie, wieczne wakacje,
|