|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.30.93.*
|
Data wysłania:
|
2010-03-03 19:10
|
Temat:
|
Egipt z Wezyrem? NIGDY W ŻYCIU!!!
|
Treść:
|
Własnie wróciliśmy z Makadi Bay. Jeśli chodzi o hotel SORAYA gorąco polecam ale nie z tym biurem. Obsługa i warunki super do jedzenia też brak uwag, natomiast jesli chodzi o organizację biura Wezyr ??? TRAGEDIA. Kilka ważnych spraw: 1. Niespójność w informacji o ilości bagażu. Najpierw informacja 15kg, dzień przed odlotem 18kg a na bilecie odebranym na lotnisku 20kg. Wiem że to drobnostka ale w przypadku lotu z małym dzieckiem któremu nie należy się bagaż to dla rodziców istotna informacja. Każdy podaje coś innego. 2. Rezydentka na miejscu Pani Dominika Stepniak, kompletnie niedoinformowana z resztą jak sama stwierdziła - musi jakoś przezimować w ciepłym klimacie potem wraca do Turcji - czyli wakacje a klienci niech sobie radzą. - błędne informacje na temat restauracji z czego można korzystać w ramach all inclusive - niedoinformowana. - inna informacja w katalogu a inna informacja na miejscu udzielona przez Panią Dominikę na temat kolacji w restauracjach tematycznych. Z informacji zawartych w katalogu przysługiwała Nam jedna kolacja ala carte w wybranej restauracji, po czym Pani Dominika oznajmiła że i owszem ale za 10E od osoby. Być może to dodatkowy zarobek dla rezydentów. Czuje się oszukany o jedną kolację "romantyczną przy świecach" - Planowany wylot 4.40 - Pani Dominika zapomniała bidula poinformować że odlot jest o 3.45 tym bardziej że dzwoniłem (na własny koszt) do niej w dniu odlotu aby potwierdzić godzinę. - Pan na lotnisku z tabliczka WYZYR popychał mnie wraz z bagażem abym biegł bo niby jest za późno (była 2.30 a odlot 4.40). Proszę sobie wyobraźić sytuację 2 walizki,2 bagaze podreczne, wózek , dziecko na rękach i krzyczący podnicony arab poganiajacy jak by poganiał wielbłąda na plaży "jala jala" :)) Mógłbym dopisać jeszcze kilka drobnych uwag ale myślę że to wystarczy aby skutecznie odradzić wyjazd z "jakimś tam" WYZYREM. Zanim Państwo podejmiecie jakakolwiek decyzję sprawdźcie kompetencje rezydentów. Biuro może jest i O.K ale kompetencje pracowników niestety pozostawiają wiele do życzenia. Powinni się uczyć od spotkanych na miejscu rezydentów ze skandynawii i rosjan. Hotel SARAYA i servis hotelowy gorąco polecam!!!! Jak ktoś nie zna jezyka i chce polegać na rezydentach ????? oj współczuję.
ALOHA Jacek Kluczniok tel. 692 458 188 (dla Pani Dominiki jak by chciała sie usprawiedliwić w sprawie wylotu - wystarczy przepraszam zapomniałam własnie miałam zadzwonić)
|