|
Wątek:
|
Gazeta Prawna podjudza turystów!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-06-07 12:23
|
Temat:
|
Nie rozumiem problemu...
|
Treść:
|
Zupełnie nie rozumiem problemu, od lat zajmuję się agencyjną sprzedażą imprez Touroperatorów i zawsze nasi Klienci wiedzą, co kupują. jak TRAF z triady czy Ruletka z innego biura- to tłumaczymy Klientowi na czym to polega, jak konkretny hotel, to konkretny, z gwarancją. Jeśli Last Minute, uprzedzamy o możliwości zmian hotelu i godzin przelotów. Więc o co chodzi? Przecież musi być różnica pomiedzy Klientem, który kupuje ofertę na hotel TRAF, a takim, który płaci cenę regularną. Promocje to jest zawsze coś tańszego i niższej jakości. Każdy supermarket na codzień operuje promocjami i przecenami, więc Klienci wcale nie są "tępi", wiedzą o co chodzi. Tylko po powrocie z wczasów udaja,że nie wiedzieli...Proszę wszystkich sprzedająch oferty- powtarzajcie Klientom kilka razy co kupują, a nie będzie problemów. Ania
|