Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Gastronomia

Wątek: Kraków: restauracja Ratel zatrudni wychowanków poprawczaka
Autor: Czytelnik IP 89.79.33.*
Data wysłania: 2010-05-26 20:16
Temat: wesele w restauracji ratel
Treść: witam,
zgadzam się z opinią konsumentów,tą restauracją powinnien ktos odpowiedni sie zainteresowac, to jest niedorzeczne co tam się wyprawia!!!!!manager o ile tak mozna nazwac osobe jest nie kompetentny i moze nie ma zielonego pojecia co to słowo oznacza?!jestem zdegustowana taka arogancją,zlym podejsciem do klienta, taka restauracja dlugo nie pociągnie poniewaz oipinia idzie za nia!!!!!nie polecam!!!!!zgadzam sie z paniami ktore sa nie zadowolone, dolanczam do nich a ta oani co tak broni swojej restauracji niech sie schowa pod krzaczek bo chyba sama nie wierzy w to co pisze!!!!!oszuszci!!!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wesele w restauracji ratel [2010-05-27 10:16 79.162.24.*]
witam serdecznie . piszecie państwo oszuści zastanawiam się czy państwo rozumiecie to słowo . bo jeżeli tak to powinniście zglosi do odpowiednich organów a nie tu . jak widac musimy byc inaczej . byłem w tej restauracji kilka razy bo pisze recenzje o restauracjach krakowa . uwazam , ze jest tam ladnie tanio i schludnie i smacznie . myslę drodzy państwo ze tak jak wszędzie będą zadowoleni klienci jak również niezadowoleni bo pojęcie dobrego smaku to pojęcie względne . myślę ze osoby z tej branży to rozumieją . bo nie raz stawali na głowie a klient wyszedł zdegustowany. myslę że takie recenzje raczej dadza im więcej klientów bo my niestety a może stety jesteśmy przekorni . i idziemy tam gdzie nam odradzają bo pewno komus bardzo zależy aby tak było. odpowiedz »

wesele w restauracji ratel [2010-05-27 12:49 86.40.230.*]
Szanowny Panie Recenzencie. Również byłam menadżerem dużej restauracji i nigdy tak nie postąpiłam z klientem jak Ta Restauracja ze mną.W tej branży trzeba mieć trochę wyczucia i klasy a w tym lokalu może i jest na pierwszy rzut oka ale po przyjęciu czuje sie duży NIESMAK.
Zgadzam się z Panem że nie wszystkim mogą smakować tam dania podane, ale jeżeli na danym przyjęciu KAŻDY zaproszony wypowiedziała się NEGATYWNIE o potrawach itp to o czymś to świadczy.A to co usłyszałam w tłumaczeniu pani prowadzącej aż nie mieści się w głowie i może jakby pan tez coś takiego usłyszał to zapewniam ,że juz nigdy pan by tam nie zjadł żadnej potrawy.
Zgadzam również że prowadzenie restauracji to ciężki orzech do zgryzienia czasem pracuje się nawet kilka dni po 24 godz.,
ale pracuje się tak aby było widać jak najlepsze efekty i smak.
Każde restauracje na całym świecie pracują dobrze lub żle na swój wizerunek ,ale proszę mi wierzyć jeżeli osoba prowadząca ten lokal nie weżmie się ostro do pracy i nie poprawi jakości swoich potraw i swoich przyzwyczajeń to zostaną jej taki klienci jak Pan z takim wyszukanym smakiem.
I prosze nie robić z konsumentów idiotów którzy według pana są przekorni i wręcz będą uczęszczać do restauracji "Ratel" .Najwidoczniej nie docenia pan inteligencji potencjalnych klientów. A co do wyciągania konsekwencji to myśle że nie należy pisać o takich rzeczach na takim forum a pan jako recenzent powinien dokładnie wiedziec że jest zabronione aż do wyjaśnienia sprawy.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij