|
Wątek:
|
Nagroda fair play dla Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.236.0.*
|
Data wysłania:
|
2010-06-22 22:10
|
Temat:
|
wakacje z Rainbow Tours
|
Treść:
|
Z początkiem 2010 roku zakupiliśmy wycieczkę do Grecji w krakowskim oddziale Rainbow Tours . Była to klasyczna objazdówka w okresie od 1 do 10 maja (Antyczna przygoda). Niestety wycieczka ta nie doszła do skutku więc udaliśmy się do krakowskiego oddziału przy Placu Szczepańskim aby wybrać coś innego lub zrezygnować z zaplanowanego wypoczynku.
Będąc w oddziale biura pani dyrektor zaproponowała nam inną wycieczkę, również do Grecji , w tym samym czasie, tyle, że dłuższą z 4-ro dniowym odpoczynkiem nad morzem egejskim w miejscowości Tolo -
"Grecja- Klasyczna Hellada" . Pani dyrektor pokazała nam katalog z ładnymi zdjęciami hotelu Flisvos i Flisvos Royal gdzie mieliśmy mieszkać i jadać w restauracji posiłki. Jeszcze na nasze zapytanie czy jako osoby przepisane z innej wycieczki na ofertę last minute nie będziemy traktowani jako klienci "drugiej kategorii" pani dyrektor zapewniła nas, że nie ,gdyż w dokumentach odnotowana jest data naszego pierwszego zgłoszenia.
Na pytania czy w autobusie można coś kupić do picia usłyszeliśmy odpowiedź , że tylko podczas postojów w restauracjach na stacjach benzynowych, a obiadokolacja nie będzie przed pierwszym noclegiem w Grecji. Bardzo nas do tego wyjazdu namawiano więc ulegliśmy pokusie i podpisaliśmy umowę. Fakt, że na umowie przez nas podpisanej była klauzura, ze może być zamiana na inny hotel , ale pani dyrektor zapewniała nas ustnie, że to jest standardowo napisane i nas to nie dotyczy! Po przyjeździe do Grecji okazało się, że w pierwszy dzień mamy kolację , a w autokarze od Słowacji można kupować ciepłe i zimne napoje. W Tolo zostaliśmy zakwaterowani z połową grupy w Hotelu Soleil, wprawdzie trzy gwiazdkowym , ale o niższym standardzie niż nam obiecywano. Pokoje w Hotelu Soleil były zniszczone, brudne, przydzielony pokój zmieniliśmy na inny bo stan łazienki był fatalny z lejącą się wodą po kafelkach. Nowy pokój który zażądałem w recepcji wcale nie był dużo lepszy ( poprosiłem z widokiem na morze i taki dostałem)Rekompensatą było wyżywienia, szczególnie dobre obiadokolacje wraz z tradycyjnymi greckimi potrawami. Program wycieczki został zrealizowany w całości a pilot wykazał się wspaniałą wiedzą o Grecji i pomógł nam w kilku sprawach. Co do innych hoteli nie mamy żadnych uwag. Personel biura w Krakowie radzimy jeszcze raz doszkolić. Na napisaną 3 tygodnie skarge jeszcze nikt nam nie odpisał.
|