|
Wątek:
|
Specjaliści od reklamacji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.4.224.*
|
Data wysłania:
|
2010-07-13 15:16
|
Temat:
|
Nietypowe wakacyjne reklamacje
|
Treść:
|
Spoko, niech klienci walczą o swoje, ale jak ktoś jedzie do hotelu 3*, a wymaga, żeby obsługa za nimi biegała i wachlowała - bo za ciepło, żeby na śniadanie było 10 rodzajów szynki i 15 rodzajów sera + wszystkie warzywa jakie znają. Narzekają, że w pokoju mieli mrówki, a wynieśli ciastko z restauracji i zostawili na stoliku...Ludzie na wakacjach sami się nakręcają i psują sobie wakacje. Ciekawe, że np jak bierzemy kwaterę nad polskim morzem, gdzie jest brudno, śmierdzi to jest OK, ale wystarczy że kelner nie uśmiechnie się do nas przy wydawaniu drinka w hotelowym barze w Turcji i już reklamacja, bo serwis nie taki, bo gburowaci i niemili! Ludzie dajcie żyć!
|