Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC
Autor: Czytelnik IP 81.190.68.*
Data wysłania: 2010-07-15 22:48
Temat: PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC
Treść: Jet Touristic to jakaś wielka pomyłka, pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z oferty tego biura podróży. Nasze pierwsze niezadowolenie już na lotnisku po przylocie dn. 30.06. Na lotnisku owszem czekała Pani rezydent, ale tylko na tym chyba polegała jej rola, tylko na czekaniu i zawiezieniu nas do hotelu. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Droga z Antalya do Alanya jakieś 2,5h i cisza… Pani rezydent nie dość, że nie pokwapiła się nawet przedstawić, to milczała całą drogę transferu. Nie udzieliła, żadnych informacji o kraju, tradycji itp., o niczym nas nie poinformowała. Było nas w busiku parę osób reszta ludzi dostała jakieś konkretne informację kiedy i gdzie maja spotkanie informacyjne z rezydentem, do nas Pani podeszła z oderwaną karteczką, wersją mini napisane odręcznie, że naszym rezydentem jest Łukasz i że spotkanie jest dziś albo jutro o 18:45, ale dokładnie to ona nie wie!!! W tym momencie to oczy mi wyszły ze zdziwienia! Jak tak podstawowej informacji, jaką jest spotkanie z rezydentem, można nie wiedzieć, ale za bardzo się nie przejęłam bo doszłam do wniosku, że w hotelu są tablice informacyjne biura to sobie zobaczę kiedy rezydent ma dyżury. Lecz jakie było moje zdziwienie jak przyjechaliśmy do hotelu. Po przyjeździe Pani "rezydent" nawet nie pokwapiła się, żeby nas podprowadzić do recepcji czy nawet do drzwi!!!! Pokazała nam tylko palcem z tekstem: " Tam jest wejście" koniec komunikatu i wsiadła z powrotem do busa i pojechała. Następnie się okazało, że na tablicy informacyjnej biura, jak sama nazwa wskazuje "tablica informacyjna" powinny znajdować się jakiekolwiek informację, lecz nie było tam żadnej!!!! Jakie było moje zdziwienie, kiedy lista dyżurów rezydenta, która miała być wypełniona, wisiała pusta, zero informacji o dyżurach, wycieczkach (lecz i tak nie mieliśmy zamiaru korzystać z ich oferty i dzięki Bogu bo nie wiem co by to było, czy na jakąkolwiek wycieczkę byśmy pojechali?!)- na dowód mam zrobione zdjęcia z porównaniem z innymi biurami podróży, których tablice wisiały obok naszej. Nasza pusta, a na reszcie pełno informacji, razem z dyżurami, wycieczkami, zdjęciami rezydentów itp. Jedyna przydatna informacja jaka wisiała na naszej tablicy było nazwisko rezydenta i numer telefonu. Postanowiliśmy, że poczekamy do 18:45 na to spotkanie organizacyjne, lecz ani tego dnia ani następnego nikt się nie pojawił, dobrze że ta godzina 18:45 była to chociaż specjalnie nie musieliśmy skądś się urywać bo o 19 była kolacja. Wkurzyłam się i to mocno i napisałam smsa do rezydenta, oczywiście już na tym tracąc kasę (roaming), że miało być spotkanie do tej pory go nie było, wspomniałam także o nieodpowiedzialności Pana rezydenta Łukasza Gajewskiego i oczywiście BP Jet Touristic. To z pewnością był najgorszy rezydent jakiegokolwiek miałam!! Tego dnia już Pan Łukasz nie pokwapił się nam odpisać, dopiero następnego dnia po południu odpisał, że będzie w hotelu między 17-18. Postanowiliśmy, że pójdziemy na to spotkanie, chociaż w ogóle nie było one nam w tym momencie potrzebne, ponieważ było to już 3 dni po przylocie i sami się już zorganizowaliśmy i większość rzeczy jak nie wszystko już wiedzieliśmy. Oczywiście na spotkaniu, nie doczekaliśmy się jakichkolwiek przeprosin, wręcz przeciwnie Pan Łukasz był wielce zdziwiony, że dostaliśmy taką informację podczas transferu o godzinie spotkania. Uważał on, że był w hotelu tylko w innych godzinach, mówiąc, że ma tyle hoteli do obskoczenia i to tak dalece oddalonych od siebie, że mu to tyle czasu zajmuje, że wraca do domu prawie w nocy. Sorry ale co mnie to obchodzi jak sobie taką pracę wybrał to niech pracuje, a nie sierotę z siebie robi, że on taki biedny. Czujemy się oszukani ponieważ, płaciliśmy także za opiekę rezydenta, której w ogóle nie było, bo to był jedyny raz kiedy Pana Łukasza widzieliśmy na oczy!! Nadmienić trzeba także, że to spotkanie się odbyło dopiero po mojej interwencji, pewnie bez tego w ogóle by się nie odbyło!!!! Na spotkaniu zwróciłam jeszcze Panu Łukaszowi uwagę, iż na tablicy informacyjnej nie ma żadnych informacji ani o dyżurach, ani o wycieczkach, na co Pan Łukasz zrobił wielkie oczy i był wielce zdziwiony, że nie ma.! Nie wiem czy Pan Łukasz uważał nas za jakiś mało inteligentnych czy jakiś niedomyślnych, ale taki teatrzyk to przed dziećmi sobie może odgrywać, a nie przed dorosłymi ludźmi!!!!. Najbardziej położyło mnie stwierdzenie Pana Łukasza, że jeżeli nas nie będzie w hotelu (bo mieliśmy mieć następnego dnia wycieczkę do Kapadocji na 2 dni, oczywiście nie z Jet Touristic!!) i jeszcze takie dwie Panie były u nas w hotelu z JET, które powiedziały że one przyjechały na odpoczynek i nie chcą wycieczek, Pan Łukasz stwierdził, że wtedy on się nie pojawi na dyżurze przez najbliższe 2 dni bo nas nie będzie, a te Panie nie będą go potrzebować!!! Dokładnie tak powiedział!!! Proszę mi powiedzieć, czy w taki sposób postępuje odpowiedzialna osoba?? To chyba jakaś paranoja!!!! Przecież to jest jego praca!!! A nie jak mu pasuje to przyjdzie, jak nie to nie!!! Myśmy zapłacili za jego "opiekę", kupując wycieczkę, lecz Pan Łukasz potraktował nas w ten sposób, a nie inaczej i go już nigdy więcej nie widzieliśmy na oczy!!!! Także czujemy się oszukani!!! Ponieważ za coś zapłaciliśmy, a tego nie otrzymaliśmy (czyt. opieka rezydenta) i moim zdaniem powinniśmy dostać zwrot różnicy, to co żeśmy zapłacili za rzekomą opiekę rezydenta!!!!
Na lotnisko już w drogę powrotną wiozła nas znów ta Pani rezydent co z pierwszą stronę. Również cisza 2,5h drogi. Oczywiście w czasie transferu tj. i w tamtą stronę z lotniska do hotelu, zatrzymaliśmy się w zajeździe, oczywiście procenty (profity) muszą być!!! Dojechaliśmy na lotnisko. Pani weszła z nami do hali odpraw bagażu i zniknęła. Każdy, każdego się pytał gdzie są rezydenci, którzy mieli nam pomóc i nami pokierować na lotnisku!!! Już tej Pani na oczy nie widziałam, umiała tylko na lotnisku się żalić, że ona jest chora, a koledzy ją wysłali na transfer! A my (pasażerowie/klienci BP Jet Touristic) nie mamy się komu wyżalić, że tak ładnie podsumowując rezydenci nas olali, a kasę wzięli!!!!
Także już na koniec podsumowując nie polecam BP Jet Touristic. Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam tylu nieprzychylnych opinii w Internecie na jego temat i powiem tylko jedno wszystkie złe słowa na temat tego biura podróży to prawda!!! Nie dajcie się oszukać!!! My niestety trochę zapłaciliśmy za tą "przyjemność" pojechania na wakacje z Jet Touristic.
Jedno dobre, że hotel był zgodny z opisem i bardzo mi się tam podobało, jak i sama Alanya, na pewno tam wrócę ale już na pewno z innym organizatorem!
Przestrzegam przed tym biurem!!!!
Marta

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij