|
Wątek:
|
Opóźnienia w lotach Poznań - Tunezja. Turyści koczują na lotniskach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.252.41.*
|
Data wysłania:
|
2010-07-30 13:45
|
Temat:
|
Poznań - Tunezja - Poznań nie lata
|
Treść:
|
Wszyskim malkontenetom, którzy tylko czekają jak dopiec Oasisowi i innym touroperatorom. Jesteście faszerowani i podbużani tylko przez opinię publiczną informacjami o ciągłej i świadomej działalności na szkodę Klientów. Już utarła się reguła, że każde biuro to potencjalny wyzyskiwacz. Jak tylko coś "pojawi się w powietrzu" od razu jest nagonka typu: "...kolejne biuro oszukało klientów..." Owszem zdażają się czarne owce również i w turystyce, ale czy tylko w turystyce...??? Przypominam, że od 20 lat żyjemy w systemie wolnorynkowym, więc każde przedsiębiorstwo, a do takich należą również biura podróży powinno cechować się chęcią przynoszenia zysków... dzięki temu mamy pracę, nieprawdaż?? do biur podróży przychodzą klienci po wczasy, na dzien dobry klient rzuca na biurko swoja wizytówkę z logiem kancelarii prawnej lub dyrektor firmy i podobne. Klient dostaje super ofertę za 5 tys do hotelu 5* za trzy osoby w srodku sezonu i co...? Prosi mnie o 200 zł rabatu!!! ZAŁOSNE!!!! Panie prawniku i panie dyrektorze poważnej firmy! Ale potem kiedy coś nie tak, kiedy pojawią się jakieś problemy, to znów jestem wielkim prawnikiem, dyrektorem i wykorzystuje wszystkie możliwości, aby pokazać jak to kolejne biuro podróży mnie oszukało. Taka jest rzeczywistość polskiego klienta. Klienci szukają kokosów za 1000 zł, a potem chcą się czuć jak królowie na swoich wymarzonych wakacjach. Nie chcę tu bronić Oasis , gdyż nie mam nic wspólnego z tą firmą, ale pracowałem 8 lat w turystyce i... to mi wystarczy, aby dobrze znać mentalnośc naszych klientów. Potem się dziwimy, że kelner w hotelu uśmiecha się do Niemca, Włocha, Brytyjczyka, a nas Polaków traktuje jak zło konieczne. Jeśli samolot nie mógł wystartować, miał opóźnienie, to widocznie z pewnych powodów technicznych lub pogodowych. Ale nie!! Biuro nas znowu oszukało!! Nikt nas nie informował! A pytam się , czy nocleg został zapewniony w hotelu? Podobno został (patrz. artykuł). W kwietniu też, jak pamiętam było wiele skarg, że samoloty nie lecą, że straciłęm swoje ukochane wakacje, itd, itp. Ależ oczywiście, biura chciały oszukać klientów i same uaktywniły wulkan. Proponuję w takim razie komisję śledczą do zbadania tej sprawy. Apeluję- bądźmy świadomi turystycznie i gońmy Europę.
|