|
Wątek:
|
UOKiK: już 50 skarg na biura podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.200.133.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-06 17:08
|
Temat:
|
Skargi turystów na biura podróży
|
Treść:
|
Ja zawsze staram sie najpierw hotel sprawdzic zanim go klientom polece, jesli hotelu nie znam, to mowie wprost, ze wiem o nim niewiele a ryzyko zawsze istnieje.Swoja droga spotykalam osoby, ktore z reklamacji zrobily sobie niezly sposob na spedzanie poldarmowych lub zupelnie darmowych wakacji. Znam osoby, ktore lecac na wakacje, planuja najpierw co zareklamuja, robia skrupulatnie dokumentacje przez pierwsze dwa dni pobytu a potem calkiem niezle sie bawia,po powrocie z reklamacji dostaja czesc zwrotu i potem jada na kolejny "wypoczynek". Wiec nie negujmy od razu branzy turystycznej, ktora jak wszyscy doskonale wiemy, jest regularnie szykanowana przez media i w finale to zawsze turysta jest tym najbardziej poszkodowanym. A na koniec dodam, ze wlasnie dzwonila klientka, ktora wrocila z Maroka i mocno dziekowala za najlepsze wakacje w jej zyciu. Mam nadzieje ze reklamacji skladac nie bedzie. Serdecznie pozdrawiam branze i uczciwych turystów.
|