|
Wątek:
|
Hotel Santana/Alanya/Turcja
|
Autor:
|
Czytelnik IP 139.1.128.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-12 07:17
|
Temat:
|
Hotel Santana/Alanya/Turcja
|
Treść:
|
Szanowni Państwo! Byłem w Santanie od 9 czerwca 2010r. Tragedia. Zmarnowane wakacje. Pokoje - syf z malarią, jedzienie - wstrętne, obsługa turecka - chamstwo, rezydenci - ku... szkoda słów. Zgłosiłem reklamacje do Jet Tourist w szczecinie. OCzywiście nie zauważyli nic niezgodnego z ofertą. I kazali mi się wyprowadzić do innego hotelu skoro mi się coiś nie podoba!! Skandal!! Złożyłem skargę do rzecznika praw konsumenta i poszedłem do prawnika. Można w ten sposób odzyskać dwukrotność zainwestowanych pieniędzy (zgodnie z prawem). Prawnik jest pewien zwycięstwa. Polecił jednak, żeby znaleźć kogoś jeszcze z tego turnusu. W takim przypadku będzie o wiele szybciej i wyrok się uprawomocni. Czy ktoś chciałby odzyskać straconą kasę? Czy więcej ludzi tym szybciej pójdzie. A jet tourist dostanie po łapach. Polska to chyba już ostatni kraj europy gdzie klienta traktuje się dobrze wyłącznie do wpłaty pieniędzy. Mój mail: on_3476@interia.pl Pozdrawiam
|