|
Wątek:
|
Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.69.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-21 17:42
|
Temat:
|
Biuro Podróży Viva Club Polska Sp. z o.o z Chorzowa
|
Treść:
|
Ja wczoraj wróciłam z 2 tygodniowych wakacji w Egipcie i powiem to tak - tragedii nie bylo ale sprzedali nam wycieczke do hotelu ktory przktycznie nie istnial. Ogólnie hotel był i to nawet nawet i jeden basen ale poza tym oferta kompletnie nie zgadzala sie ze stanem rzeczywistym - hotel ten to Amwaj Blue Beach między Hurgadą a Safagą. Co się nie zgadzało? A no oddano do użytku tak z 1/3 część hotelu. Cały czas ludzie z taczkami dechami chodzili po obiekcie i dosałownie dalej go budowali, nieystannie można było słyszeć młotki i szlifierki itp., nie było spa, jaccuzi, sauny, internetu, sklepów hotelowych, po prostu że tak powiem nic z tych rzeczy... Ale dodam ze tylko TRIADA poinformowała swoich klientów o stanie hotelu, inni organizatorzy włącznie z viva club NIE i nie wiem czy to tylko jedna wpadka czy stała praktyka, ale w końcu oni mają obowiązek wysyłać tam swoich przedstawicieli żeby sprawdzić co i jak, szczególnie w nowym hotelu! nie wiem na jakiej podstawie dano mu 5 gwiazdek bo dla mnie mial gora 3 - inni tez tak twierdzili
|