|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 90.156.72.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-23 12:45
|
Temat:
|
ITAKA - opinie! Rutyna i arogancja
|
Treść:
|
Co do organizacji wyjazdów i hoteli nie mam zastrzeżeń, to Itaka powinna zrobić coś z jakością obsługi przez rezydentów. Pojawiają się na początku wycieczki, 2 razy w tygodniu w hotelu (dyżur) i na zakończenie pobytu. Ograniczają się do proponowania wycieczek fakultatywnych. Często są to tour po shopach. Nasi "opiekunowie" powinni uczyć się od Niemców, czy Rosjan. Tamci rezydenci potrafią oprowadzić na dzień dobry wycieczkę, wszystko pokazać, wytłumaczyć. Nasi przywożą nas do hotelu, wskazują paluszkiem recepcję i do widzenia dnia następnego na spotkaniu, podczas którego przedstawiają się, podają numer tel. kontaktowego, a następnie rozdają reklamówki : wycieczki, wypożyczalnie aut itp.
|