Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 77.237.15.*
Data wysłania: 2010-08-24 09:13
Temat: ITAKA oszukuje swoich klintów !
Treść: Wczoraj / 23-08-10 /wróciliśmy z małżonką z Rodos. Wykupiliśmy dwutygodniowy pobyt w 4 gwiazdkowym hotelu Blue Bay. Mimo iż termin ten został zarezerwowany już w styczniu, a koszt pobytu został wyceniony na 3850 zł od osoby, Itaka nie dopełniła warunków umowy. Zostaliśmy zakwaterowani w 3 gwiazdkowym hotelu Matula / Matoula / i w dodatku chyba w najgorszym pokoju w tym hotelu. Noc spędziliśmy w miniaturowym pokoju, w którym trudno poruszać się nawet jednej osobie. Nie można było nic zrobić, bo przybyliśmy o 2-giej w nocy, a żaden opiekun Itaki nie był obecny przy wydawaniu pokojów. Po karczemnej awanturze, dowiedzieliśmy się, że Itaka wykupiła najgorsze pokoje / najniższa cena /, bo i te w hotelu Blue Bay były albo jakimiś służbówkami albo zlokalizowane po stronie nasłonecznionej, co przy praktycznie nie działającej klimatyzacji, zdecydowanie obniża komfort pobytu.
Po wielu telefonach zgłosił się wreszcie pan Andrzej Frankowski, który pełni z ramienia Itaki tajemniczą funkcję Szefa Obsługi Destynacji. Bo tak na prawdę ten pan nic nie może i trząsł się jak osika. Wreszcie nadal pozostaliśmy w hotelu 3 gwiazdkowym Matula, ale na wyższym piętrze, gdzie już dało się mieszkać.
Potem okazało się, że takich jak my jest więcej. W każdej przyjeżdżającej co tydzień grupie takich osób jest w granicach od kilku do dziesięciu osób. Tydzień po naszym przyjeździe była to już dość znaczna grupa. Pobierana jest kwota za pobyt w hotelu 4 gwiazdkowym, a goście lokowani są w innym niż wykupiony hotelu trzygwiazdkowym. Tłumaczenia "opiekunów" są żenujące. Nic dziwnego, bo pilnują swojej roboty.
Uważam, że to skandal. Ludzie wyjeżdżający na urlopy są okradani z wielu setek złotych. Każda osoba w ten sposób oszukana powinna niezwłocznie żądać od biura odszkodowania, jak również złożyć stosowne zawiadomienie w prokuraturze.
Uważam, że Itaka, przynajmniej w tych hotelach skandalicznie reprezentuje Polskę i Polaków. Nie dość, że uważają nas tam za dziadów, co niejednokrotnie mieliśmy możliwość to odczuć, to nawet nie zainteresowali się, co nadaje kablówka w tamtych hotelach. W Matuli nie ma żadnego polskiego programu, a Blue Bay jest Polonia 1, co tylko nazwą przypomina polski program.
Zbyszek 601-458-815

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA oszukuje swoich klintów ! [2010-08-28 23:26 89.76.2.*]
Proszę Pana nie tylko w tych hotelach. Zgadzam się co do powinności klientów po powrocie do kraju i konieczności składania 1) reklamacji, 2) zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, 3) pozwu. Nie wolno tego tak zostawić. Ludzie są jawnie wprowadzani w błąd przy zakupie, oszukiwani na miejscu imprezy, tam też pozostawieni sami sobie, a po powrocie z nieudanego wypoczynku przychodzi im zakasać rękawy i dochodzić swojego. Zgadzam się i też jestem z Panem. Byłem w identycznej sytuacji. Doradzam Panu nie poddawać się i dochodzić roszczeń przed sądem. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij