|
Wątek:
|
Opłata kartą za niepobyt w hotelu - pytanie;
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.23.20.*
|
Data wysłania:
|
2006-11-16 17:33
|
Temat:
|
Opłata kartą za niepobyt w hotelu - pytanie;
|
Treść:
|
Zarezerwowałem kartą Visa pokój w hotelu Eleonora w Larnace na Cyprze na 8 dni za pośrednictwem serwisu www.booking.com. Zgodnie z umową pojawiłem się nocą na miejscu (z dzieckiem) i szok: brudno, śmierdząco (smród dymu tytoniowego), prusaki biegające po ścianach i opryskliwa obsługa ("o co panu chodzi?! - wszystkie pokoje są takie same! - odp. na prośbę o pokazanie jeszcze jednego pokoju po zajrzeniu do dwóch). Wściekły, z rodziną zmieniliśmy hotel. Jakież było moje zdziwienie, gdy po powrocie bank zawiadomił mnie o sciągnięciu z konta pełnej kwoty za (nie)pobyt w tym obrzydliwym miejscu! Odpowiedź mailowa z hotelu dotyczyła wyjaśnienia kwestii "cancellation booking" czyli poboru za 3 doby... Kto ma pomysł i wie gdzie uderzyć, aby dojść sprawiedliwości: uważam, że to z nie mojej winy doszło do niezajęcia hotelu (rzekomo 3-gwiazdkowego!).
|