|
Wątek:
|
Orbis Transport w bileciarnia.pl
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-06-21 17:30
|
Temat:
|
Dla klientów może i dobrze, dla biur podróży... nie
|
Treść:
|
Pracuję w biurze podróży, dla nas najważniejsze jest to, żeby klient przyszedł i wykupił bilet u nas, więc każda wiadomość tego typu niestety nie cieszy mnie. Coraz częściej mówi się ostatnio o tym, że biura podróży w których to wchodzi się fizycznie do budynku, siada na krześle i załatwia wszelkie formalności z akwizytorem odchodzą powoli w przeszłość, teraz to właśnie internet i wirtualne zakupy mają być najlepszym rozwiązaniem. Tylko problem w tym, że Orbis Transport nie jest firmą tanią, i wcale nie ma tak dobrych autokarów, jak się mówi (chociaż i tak trzeba ją postawić w pierwszej piątce pod tym względem). Klient, który chce podjąć najlepszą decyzję co do wyboru przewoźnika ma do wyboru przeszukiwać sieć w poszukiwaniu informacji dotyczących każdego z nich i kupić bilet za pomocą karty kredytowej, lub udać się do "Swojego Biura Podróży", zaufać ludziom, którzy przewozami zajmują się na codzień i posłuchać ich porady. I jak myślicie? Co zajmie mniej czasu???
|