|
Wątek:
|
Hotele i restauracje chcą uczciwych opinii on-line
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.97.73.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-15 19:03
|
Temat:
|
Opinie on-line o hotelach i restauracjach
|
Treść:
|
Ja też uważam TripAdvisor za bardzo przydatne urządzenie. Śmieszą mnie takie "waleczne" sprawy, zamiast przyznania się do błędu. Hotel ma zawsze możliwość odpowiedzenia na zarzuty czy nieprawdziwe informacje. Jakoś niektóre hotele mimo kilkuset opinii nie mają zastrzeżeń, wręcz przeciwnie - są zadowolone, że to klienci się szczerze wypowiadają. Jeżeli coś nie jest "OK", coś można poprawić, to to jest właśnie tania (darmowa) droga do zdobycia takich informacji! Część hoteli nawet zachęca swoich gości do zamieszczania komentarzy na TA, bez względu na ich treść.
|