|
Wątek:
|
B&J bedzie dbać o promocje nowych restauracji Rodeo Drive
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-11-20 15:09
|
Temat:
|
B&J bedzie dbać o promocje nowych restauracji Rodeo Drive
|
Treść:
|
Aktualność: Agencja Reklamy B&J z Wrocławia jest zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę sieci restauracji Rodeo Drive. Rodeo Drive jest nową siecią stworzoną przez American Restauransts, właściciela popularnych Pizza Hut i KFC.
Do zadań B&J będzie należało prowadzenie strategii reklamowej marki w Polsce. Jest też szansa, że agencji zostanie powierzona obsługa innych marek firmy AmRest. - Naszym zadaniem było wprowadzenie świata marki Rodeo Driver do polskiej rzeczywistości. Udało nam się to osiągnąć poprzez takie operowanie stereotypami dotyczącymi amerykańskiego stylu życia, aby nie ocierały się o schemat i banał. Będziemy kreować Rodeo Drive jako miejsce męskie, oldskulowe, a więc odwołujące się do wszystkich pozytywnych wzorców męskości, z pełnym szacunkiem dla pań. Myślę, że o naszej wygranej zdecydowała kreatywność i doskonałe zrozumienie potrzeb klienta - komentuje Aldona Mioduszewska, dyrektor strategiczny B&J.
Klientami agencji B&J są m.in. Bridgestone Europe, Canon Europe, Exxonmobile oraz giganci farmaceutyczni jak Pfizer, Schering czy Merck.
|