|
Wątek:
|
Hotele i restauracje chcą uczciwych opinii on-line
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.52.226.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-20 12:42
|
Temat:
|
Opinie on-line o hotelach i restauracjach
|
Treść:
|
Ja cały czas mam "miłe" komentarze w internecie, ale klientów przybywa mi, bo jest też poczta pantoflowa i klienci smieją się z głupoty innych. To tak jak z wyborami prezydenckimi czy partyjnymi - każdy obtrzuca innego pomyjami. Tylko prawdziwe złoto obroni się, bo zawsze świeci. Jedno złoto - Prezydent Kaczyński już oddał życie za to, żeby ludzie zaczęli mysleć własnymi umysłami a nie szczuciem innych, poznaliśmy się za póżno.
Taka zabawa to tylko kasa dla prawników i innych - oni jak zarobią to będą klientami hoteli.
Zawsze i wszędzie była nagonka na zakupy tego czy innego - usługa hotelowa to też produkt. Fakt, że jest to najtrudniejsza branża, ale to już tylko lobbowanie może zmienić podejscie rządu do tego tematu.
Ale generalnie szerzy sie tylko chamstwo, złodziejstwo i anarchia - więc czy warto zaprzątac sobie głowę głupotą innych??
|