Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Fischer Air Polska pod kontrolą Exim Tours, Rainbow Tours i
Autor: Czytelnik IP 83.16.241.*
Data wysłania: 2006-11-28 11:35
Temat: latające " trumny " wracają na rynek polski ? o zgrozo
Treść: ponownie czakają nas przygody ... spóżnienia ... koczowanie na lotniskach ... naprawy przed wylotem ... i stres czy wylecimy. Szkoda że tak " renomowane biura " kierujące w swojej działalności kierują się za wszelką cenę kosztem ZYSKU a nie bezpieczeństwa i komfortem podróży. Cieszyłam się jak AFP zszedł z rynku - bo skończyły się problemy a z każdym wylotem były zawsze jakieś " NIESPODZIANKI " - oczywiście nie można niczego zakładać przed ale jeżeli będzie latał ten sam samolot co w 2006 r. - wysłużony , gołym okiem mocno ODPICOWANY to będzie z pewnością RULETKA - stalowych nerwów życzę

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

latające " trumny " wracają na rynek polski... [2006-11-28 12:19 213.238.66.*]
FAP sa serwisowane przez LUFTHANSA - a to chyba godny zaufania serws... a B757 to nietypowa maszyna w Polsce więc w razie jakiejkolwiek usterki w większości wypadków części muszą być sprowadzane z Niemiec
to faktycznie powoduje opóźnienia... poza tym nie mogą pożyczyć samolotu np. od innych linii stacjonujących w Polsce bo nie zgadza się liczba miejsc na pokładzie... ale nie zgdze się że to "latające trumny"!!
odpowiedz »

były tak serwisowane ! że AFP miało długi ? [2006-11-28 14:02 83.16.241.*]
wszędzie ! w portach ! u kontrahentów obsługujących i serwisujących TRUMIENKE - ja miałam wrażenie że częsci do maszyn sprowadzane są z 3 świata a nie z niemiec .. raz czekaliśmy na odlot 48 godzin odpowiedz »

były tak serwisowane ! że AFP miało długi ? [2006-11-28 14:47 85.128.72.*]
A co ma serwis do długów? Jaka linia lotnicza nie ma długów? Taki LOT przyznaje się do 1 mld PLN długów!!! Części lotnicze mogą być z 3 świata, byle miały odpowiednie certyfikaty...A te 48h to rejs dokąd i kiedy? odpowiedz »

FAP jest super! [2006-11-28 17:21 83.24.44.*]
Ja nie widzę problemu, jak chamstwu nie pasuje obsługa FAP to niech latają innymi liniami. Jest ich przecież tak wiele... Central pada... LOT niebawem też... Grupa LOTu ma długi coraz większe a rząd już nie dołoży kasy (naszej kasy- podatników) do tego wiecznego bankruta! Oby tylko FAP wypełnił lukę jaka powstanie na rynku polskim po upadku LOTu i jego "pomiotów". Nie rozumiem tylko, czemu FAP nie wchodzi na rynek USA??? Może ktoś z was wie? Ale sądzą o stopniu wiedzy niektórych forumowiczów (np jeden z nich twierdzi, że samoloty FAPu mają 24 lata) nie oczekuję odpowiedzi.
PS FAP został okradziony przez PTV i tylko dzięki świetnemu personelowi i super zarządzaniu nie padł zaraz po przejęciu ich przez PodróżeTV. To właśnie oni doprowadzili do złek kondycji firmy. Na szczęście już wszystko wraca do normy. I oby jak najszybciej:)
odpowiedz »

B757 [2006-11-28 11:53 85.128.72.*]
witam specjalistów lotniczych - FAP miał problemy nie ze swojej winy - vide uszkodzone silniki (winny PPL -zgodnie z raportem PKBWL), vide uszkodzone skrzydło (WAS - zgodnie z raportem PZU i Policji), vide brak wpłaty ponad 10,5 mln PLN od Open Travel Group, vide brak wpłaty ponad 1 mln PLN od czeskiego biura nomen omen Fischer Polska, itd... Co do trumień: LOTowiskie B767 są starsze od FAPowskich B757, 7 z 8 B737 Centralwingsa są starsze od FAPowskich B757 a te benki przy najmniej nie psują się w powietrzu (rozhermetyzowanie się drzwi w B737 Centrala na Poznaniem). Spóźnienia były dlatego, że FAP podnajmował obce samoloty aby wywiązać sie z umów a nie wywrócić cały rynek tyrystyczny już marcu czy kwietniu. Jeżeli, ktoś twierdzi, że są to "latające" trumny to niech swoją opinię udowodni! odpowiedz »

ODPOWIADAM " obrońcowi " AFP - tak B757... [2006-11-28 12:07 83.16.241.*]
zmuszona byłam lecieć - 5 razy i na 5 lotów w sezonie przy każdym były jaja !!!!! opóżnienie naprawy podmiany samolotów dezinformacja - a dlaczego AFP upadło jakie były koszta wynajmowania na szybko samolotów ???? ogromne - to że linia wynajmuje obcą maszynę wynika z jej winy i zaniedbania - i nas Klientów to NIE OBCHODZI zapłaciliśmy za przelot i oczekujemy jego realizacji zgodnie z PLANEM - a są to latające trumny rocznie latam ok 50 razy i taki wrak jakim jest B757 AFP może swobodnie kandydować do określenia " LATAJACA WYSLUZONA TRUMNA " co do centrlwings owszem nie są święci ale nie funduja tak często CIULOWYCH POCZATKOW URLOPOW - bo działalność AFP w 2006 r. była skandaliczna - wiele osób miało zepsuty urlop już na wejściu kiedy nie wiedziały czy poleca na wakacje , kiedy i jakim wrakiem polecą - bo w zastępstwie też latały leciwe samoloty bo kto w sezonie ma wolne porządne maszyny ? .... dla mnie AFP to wielka prowizorka - a jej działania nie mają nic wspólnego z bezpiecznym komfortowym i punktualnym rejsem. odpowiedz »

odpowiadam [2006-11-28 12:22 85.128.72.*]
AFP to francuska agencja prasowa :-) 1. 31.12.2005 uległ uszkodzeniu B757 SP-FVR - do silników dostał sie z niezabezpiczenoge pasa startowego na warszawskim lotnisku (zgodnie z raportem PKBWL winnym jest PPL) zlodowaciały śnieg wraz z błotem pośniegowym oraz dużą ilości wody - koszt naprawy silników, który zakończył się 20.06.2006 wyniósł ponad 15 mln PLN! Koszt podnajmowania innych samolot w tym okresie wyniósł kolejne 15 mln PLN
2. 01.01.2005, podczas holowania samolotu B737 SP-FVO pracownik WAS (spółka handlingowa należą do PPL) spowodował uszkodzenie skrzydła co wyłączyło samolot z latania do 20.04.2006. Koszt naprawy ponad 1 mln PLN, koszt podnajmu innych samolotó ponad 5 mln PLN
3. 20.02.2006 B757 SP-FVR podczas co miesięcznego przeglądu w bazie technicznej Lufthansa Technik we Frankfurcie (LHT raczej nie wystaia certyfikatów latającym trumnom, szczególnie mając w FAP swoich inżynierów, którzy sprawują kontrolę techniczną nad samolotami) stweirdzono awarię jednego silnika - takąsamąawarię jaka była na samolocie SP-FVP. Koszt naprawy ok. 3 mln PLN, koszty podnajmowania obcych samolot do dnia 10.04.2006 to ok. 5 mln PLN. 4. Opóźnienia: od dnia 20.06.2006 do 12.10.2006 (wszystkie samoloty latają) 84% rejsów do 15min, 7% od 15-30min, 6% od 30-60min, 3% powyżej 60min. Najdłuższe opóźniene w tym okresie to 5 godzin. 5.Dlaczego FAP nie padł? Bo jest dobrze zarządzany i ma najlepszy personel;
6. Dlaczego ma takie problemy? Bo został okradziony przez byłych właścicieli i ma wrogów.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij