|
Wątek:
|
Fischer Air Polska pod kontrolą Exim Tours, Rainbow Tours i
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.128.72.*
|
Data wysłania:
|
2006-11-28 12:22
|
Temat:
|
odpowiadam
|
Treść:
|
AFP to francuska agencja prasowa :-) 1. 31.12.2005 uległ uszkodzeniu B757 SP-FVR - do silników dostał sie z niezabezpiczenoge pasa startowego na warszawskim lotnisku (zgodnie z raportem PKBWL winnym jest PPL) zlodowaciały śnieg wraz z błotem pośniegowym oraz dużą ilości wody - koszt naprawy silników, który zakończył się 20.06.2006 wyniósł ponad 15 mln PLN! Koszt podnajmowania innych samolot w tym okresie wyniósł kolejne 15 mln PLN 2. 01.01.2005, podczas holowania samolotu B737 SP-FVO pracownik WAS (spółka handlingowa należą do PPL) spowodował uszkodzenie skrzydła co wyłączyło samolot z latania do 20.04.2006. Koszt naprawy ponad 1 mln PLN, koszt podnajmu innych samolotó ponad 5 mln PLN 3. 20.02.2006 B757 SP-FVR podczas co miesięcznego przeglądu w bazie technicznej Lufthansa Technik we Frankfurcie (LHT raczej nie wystaia certyfikatów latającym trumnom, szczególnie mając w FAP swoich inżynierów, którzy sprawują kontrolę techniczną nad samolotami) stweirdzono awarię jednego silnika - takąsamąawarię jaka była na samolocie SP-FVP. Koszt naprawy ok. 3 mln PLN, koszty podnajmowania obcych samolot do dnia 10.04.2006 to ok. 5 mln PLN. 4. Opóźnienia: od dnia 20.06.2006 do 12.10.2006 (wszystkie samoloty latają) 84% rejsów do 15min, 7% od 15-30min, 6% od 30-60min, 3% powyżej 60min. Najdłuższe opóźniene w tym okresie to 5 godzin. 5.Dlaczego FAP nie padł? Bo jest dobrze zarządzany i ma najlepszy personel; 6. Dlaczego ma takie problemy? Bo został okradziony przez byłych właścicieli i ma wrogów.
|