| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Co po upadku Selectours?
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 79.185.163.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2010-10-08 14:41
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Poszkodowani klienci po upadku biura
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Polska Izba Turystyki, która uznała Selectours za najlepszy produkt 2009 roku powinna pomyśleć jak pomóc klientom upadłego biura. Sama jestem w takiej sytuacji. Biuro upadło 13 września a wyjazd do Tunezji miała zapłacony na 16 września br. Ubezpieczyciel zbiera wnioski do końca roku i dopiero w styczniu 2011 będzie wiadomo ile dostanę ewentualnego odszkodowania. Podobno 200- 300 zł. Jaki wyjazd za to można kupić Panowie z PIT przyznający nagrodę dla Selectoursa?
							 |