Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Pasażerowie Ryanair całą noc czekali na wylot
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-12-04 17:13
Temat: Pasażerowie Ryanair całą noc czekali na wylot
Treść: Aktualność:
Niemal stu pasażerów linii Ryanair od nocy z piątku na sobotę koczowało w porcie lotniczym w Pyrzowicach. Trafili do Katowic z Balic gdzie warunki pogodowe nie pozwoliły na wylot do Dublina. Z Pyrzowic mieli wystartować o 1.30 w sobotę do Londynu i Dublina jednak pasażerom przyszło długo na to czekać - podało radio RMF FM.

Skandaliczna w tej sytuacji okazała się postawa Ryanair, który pozostawił swoich pasażerów na łaskę losu. Władze lotniska zaproponowały, że podadzą niewyspanym i głodnym pasażerom posiłki jednak operator nie wyraził zgody.

Co więcej samolot z Pyrzowic nie wystartował nie z powodu braku widoczności, ale jak dowiedziała się reporterka RMF FM z powodu zarysowania drzwi. Drzwi zarysowano wózkiem bagażowym. Pilot zażądał przeglądu technicznego, a pasażerowie zmuszeni zostali do wielogodzinnego oczekiwania na lot.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ryanair nie dba o klientów [2006-12-05 00:43 149.156.124.*]
Osobiście przeżyłam ten koszmar, brak słów jak nas potraktowano, wśród pasarzerów było sporo małych dzieci, które musiały spać albo na walizkach albo na podłodze, nawet bez koca. Brak wyjaśnień, informacji, reakcji z ich strony, nikt nic nie wie nikt nic nie mówi, każdy miał nas w d.... A 13-stu godzin siedzenia bezradnie, bez informacji naprawde może człowieka wkurzyć, tymbardziej że dla większości pasazerów był to tylko weekend na odwiedziny znajomych. Nigdy więcej nie wybiorę tej linii bo naprawde nie warto skazywać się na takie przejścia.... Aga Kraków odpowiedz »

Ryanair nie dba o klientów [2007-12-16 19:51 89.240.79.*]
Witam, Czy mogę się starać o odszkodowanie lub zwrot jakichkolwiek pieniążków za opóźnienie samolotu 13 godzin. Proszę o informacje jeśli ktoś wie. Chcę nadmienić, że wykupiłem dodatkowe ugorz Czaplickibezpieczenie do biletu.
Pozdrawiam. Grzegorz
odpowiedz »

Ryanair nie dba o klientów [2006-12-04 17:13 83.15.101.*]
to tylko kolejne potwierdzenie, że Ryan jest VERY budget airline... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij