|
Wątek:
|
Centralwings uruchamia call center w języku francuskim
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-12-06 08:30
|
Temat:
|
Centralwings uruchamia call center w języku francuskim
|
Treść:
|
Aktualność: Call Center Centralwings rozszerza swoją ofertę. Teraz konsultanci udzielają informacji o aktualnym rozkładzie i promocjach także w języku francuskim. Wkrótce uruchomiony zostanie również dodatkowy numer telefonu dla pasażerów Centralwings.
Każdego dnia z usług Call Center Centralwings korzysta do 2500 osób - to czterokrotnie więcej niż rok temu. Co dziesiąta rozmowa przeprowadzana jest w języku obcym: angielskim, włoskim lub niemieckim. Teraz telefoniczną rezerwacje biletów Centralwings można przeprowadzić także po francusku.
- Jeszcze w tym roku wchodzimy na rynek francuski, otwieramy pierwsze regularne połączenie Centralwings pomiędzy Polską a Francją, nasze samoloty polecą do Lille. Uznaliśmy więc, że konieczne jest rozszerzenie oferty Call Center. Chcemy, by nasi pasażerowie ze wszystkich krajów Unii, do których latamy, mogli korzystać z usług konsultantów - mówi Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.
Konsultanci w Centrum Obsługi Centralwings przez 24 godziny na dobę udzielają informacji o lotach, sprzedają bilety, wprowadzają zmiany w istniejących rezerwacjach (np. zmianę nazwiska pasażera), współpracują z biurami podróży. Liczba sprzedawanych przez nich biletów stanowi około 6 proc. wszystkich sprzedawanych biletów Centralwings. Głównym kanałem sprzedaży pozostaje nadal Internet. Poprzez stronę www.centralwings.com pasażerowie kupują prawie 80 proc. biletów.
Od 1 października 2006 roku Centralwings wprowadza dodatkowy numer do Call Center: 0-801-080-112 Koszt rezerwacji biletu poprzez Call Center wynosi 15 PLN za pasażera.
|