|
Wątek:
|
Klienci Exim Tours, Triady i Rainbow Tour znów narażeni na z
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.133.*
|
Data wysłania:
|
2006-12-28 17:11
|
Temat:
|
Nowy Fischer Air też lata z problemami
|
Treść:
|
Problem jest znacznie głębszej, ekonomicznej natury. Biura te zdecydowały się na wejście kapitałowe i ratowanie bankruta, bo zawartły z nim umowy na sezon zimowy i swoją zimową ofertę oparły przede wszystkim na przelotach tym super cackiem jakim sa linie Fisher Air. Umoczyly więc sporą kasę na wpłaty gwarancyjne, jakie wpłaca się przy podpisywaniu kontraktu, a która to ma za zadanie zagwarantować przewoźnikowi spłatę ostatniego rachunku za ostatni wykonany lot w przypadku zerwania umowy z tour operatorem, bądź też braku terminowych płatności. No i umoczyli sporą kasę. coż mogli wybierać - stracić, czy próbować odzyskać ją w ten sposób. Ta forma pozwala również na snucie planów rozwojowych na przyszłość, ale meritum sprawy była wtopiona kasa.
|