|
Wątek:
|
TRIADA wprowadza nową markę - SKY CLUB
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.26.111.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-18 16:20
|
Temat:
|
TRIADA wprowadza nową markę - SKY CLUB
|
Treść:
|
Uściślijmy, bo podejrzewam, że się nie rozumiemy. Par. 8 w umowie "Orbis Travel" mówi o tym, iż agent ponosi pełną odpowiedzialność wobec Organizatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umowy. Czyli wszelkie błędy, które agent popełni przy podpisywaniu umowy, przedstawi klientowi niezgodne informacje odnośnie oferty. I tu ZGODA. I takie zapisy ma każdy Touroperator. Jednak o tym mówi pierwsza część par. 1 pkt 6 umowy. Dalej czytamy "Agent zobowiązany jest do zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przez Touroperatora w celu zaspokojenia ewentualnych roszczeń klienta, których podstawą lub przyczyną jest nieprawidłowe wykonanie postanowień niniejszej umowy". Obym się myliła. My Panu P. nie damy kredytu zaufania, tym bardziej, że to on podpisywał z nami umowy. Straciliśmy w ten sposób kilku staregicznych klientów. :-(
|