|
Wątek:
|
Hotelarzu, restauratorze - nie daj się nabrać!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.71.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-26 14:36
|
Temat:
|
Nieuczciwy klient w hotelu
|
Treść:
|
Większość właścicieli małych hoteli nie "olewa" swoich gości. Ci hotelarze nie zatrudniają całego sztabu ludzi (od ciecia przy bramie, poprzez pokojówki, ich szefową, kelnerów, obsługę kuchni, pracowników administracyjnych, obsługę recepcji aż do menedżera), dlatego nocleg w takim hotelu jest znacznie tańszy, ale drobne braki i usterki mogą umknąć ich uwadze, tak jak umyka niepłacący klient. Należę do grupy małych hotelarzy i jak każdy z nas mogę podać cały szereg szokujących zachowań klientów, gdyby nie fakt, że o naszych gościach nie mówimy źle. Pozdrawiam, Anna Banach, Gościniec AMiG Krzywopłoty na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej
|