|
Wątek:
|
Touroperatorzy wobec sytuacji w Egipcie - spotkanie w siedzibie PIT
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.233.240.*
|
Data wysłania:
|
2011-02-21 13:09
|
Temat:
|
Touroperatorzy wobec sytuacji w Egipcie - spotkanie w siedzibie PIT
|
Treść:
|
W piątek Ecco Holiday obdzwaniało swoich klientów z informacją, że nie ma podstaw do dalszego wstrzymania lotów do Egiptu, więc od 25 lutego loty zostaną wznowione. Prosiło o potwierdzenie uczestnictwa lub zmianę terminu/kraju wyjazdu. W rozmowie telefonicznej zapewniano, że jest to decyzja związana tylko i wyłącznie z tym, iż sytuacja w Egipcie ustabilizowała się. Nie ma więc podstaw do tego, aby Ecco Holidays odwołało wyjazd (czyli nie ma podstaw do pełnego zwrotu zaliczki). Jednocześnie umieszczono taką oto informację na stronie internetowej: "Z racji, iż istnieje grupa klientów zainteresowanych wypoczynkiem w Egipcie postanowiliśmy umożliwić im wylot do tego kraju od 25.02.2011. Jednakże wszystkim tym Klientom, którzy posiadają założone rezerwacje na wyloty do Egiptu w terminie od 25 lutego do końca marca 2011, a nie chcą z nich skorzystać, umożliwiamy bezkosztową zmianę kraju oraz terminu wylotu na dowolny kierunek z oferty letniej Ecco Holiday oraz Ecco Travel." Prawda jest taka, że nie umożliwiono turystom bezkosztowej rezygnacji! Być może to tylko niefortunne sformułowanie, sugerujące, że loty wznowiono niemal na prośbę turystów. Dla mnie jest to próba zepchnięcia ewentualnej odpowiedzialności na turystów. Dlatego uważam, że ECCO HOLIDAY powinno sprostować tę informację. Jeżeli ktoś rzeczywiście chce polecieć na własne ryzyko - jego prawo. Innym, którzy nie mają możliwości dowolnego żonglowania swoim urlopem, ani nie mają ochoty na inną, za przeproszeniem "destynację" , wielkiego wyboru nie dano.
|