|
Wątek:
|
Rzeczpospolita ostrzega czytelników przez ofertami typu firs
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.11.147.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-30 15:53
|
Temat:
|
First Minute naraża turystów na problemy?
|
Treść:
|
Chcesz wiedzieć dlaczego Polacy (obojętnie w jakim kraju) otrzymują najgorsze pokoje i świadczenia? Bo (w większości przypadków - z góry przepraszam wszystkich porządnych turystów): zawsze narzekają i są wiecznie niezadowoleni (i nie chodzi tu o uzasadnione pretensje, typu nieuprzejma rezydentka - składa się w biurze skargę i taka osoba ma to wpisane do akt i może stracić pracę - tylko np: narzekanie na złą pogodę, zbyt twardą marchewkę w zupie, na to, że np wielbłady smierdzą (powinny używać markowych perfum;-)albo,że "giiiiiiigaaaaaaaaaaantyczny robal mało nie odgryzł komus głowy, krytykowanie tubylców (w koncu jadąc do innego kraju powinniśmy szanowac tubylców a nie obrzucac wyzwiskami typu np: arabusy czy brudasy); Polacy bardzo często wyjazd zagraniczny traktują jako możliwość wyciągnięcia kasy z odszkodowania albo otrzymania w zamian gratisowego wyjazdu. Mamy taką opinię (prawie na całym świecie), że w większości hoteli na dźwięk słowa Polak występuje coś w rodzaju reakcji "ratuj sie kto może". A co do dobrych, sprawdzonych ofert oferowanych przez solidne biura podróży....cóż, nawet dziecko wie, że musi być zachowany stosunek ceny do jakości więc nie oczekujmy 5* za 1500 zł bo to niemożliwe - wystarczy wejśc bezpośrednio na strony hoteli, sprawdzić ceny, potem doliczyć cenę biletu lotniczego, ubezpieczenia i pozostałych świadczeń...a wyjdzie nam całkiem niezła sumka
|