|
Wątek:
|
Rzeczpospolita ostrzega czytelników przez ofertami typu firs
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.150.76.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-30 18:28
|
Temat:
|
First Minute naraża turystów na problemy?
|
Treść:
|
DO PRZEMYŚLENIA! A czy jest gdziekolweik firma, która ma 100% zadowolonych klientów i czy jest firma ( nie tylko turystyczna) która nie ma skarg? Zawsze są jakieś "defekty" rozumiem , ze biura bardzo często kłąmią i naciągają rzeczywiśtość po to żeby sprzedać. Dobry agent wie i we włąściwy sposób przekaże oferte klientowi. Dlaczego ten sam hotel jedni chwalą a inni mówią a bo pani w biurze obiecała ( lub zapewniałą) że tu jest...( a tu uż możan wymieniać w nieskończoność. Jeszcze jedno czasmi klienci jeszcze hotelu nie wiedzieli a już wiedzą,żę będą skarge pisać! Po co więć taki turuysta jedzie- odpocząć czy psuć nerwy wszystkim a około( równieżym , którzy są zmeczeni naszym polskim , narodowym narzekaniem( zdecydownianie teN SPORT NASI TURYSCI NAJCZESCIEJ UPRAWIAJĄ) Pozatym najczęstrzą dopłata jest dopłątą paliwowa i nie mają jej oferty last minute tylko pozornie bo przecież biuro nie dołoży za klienta tylko już wliczy w oferte. Każde przedsiębiorstwo nastawine jest na zysk!! To chyba normalne, szanowni klienci nie oczekujcie super ofert, ze ktoś za was zapłąci BP to nie CARITAS! To oferty last minute są potężną porażką i dla biur i dla agentów. I tak naprawde jest to cios bo kto ma z tego zarobek .. biura dokłądają bo wolą żeby im się zwrociły jakies koszty niż ponieść strate. POżniej klient kupuje taka oferte za 999zł na AI i tego samego pragnie za rok i dochodzi do paranoi w każdym miejcu.W przypadku oferty FM mają szanse na planowanie sprzedaży. W przypadku kupna LM klient też może np. złąmać noge na lotnisku. Oferta typu FM to tak jest dużo bardziej korzystniejsza i dla klientów, agentów i dla biur a dzennikarze-"eksperci" niech lepiej zaznajomią się z branża, jej specyfiką i niech lepiej spojrzą na to obiektywnie a wszystkim z branży proponuje nie kupować tej"profesjonalnej". NIE POMAGAJMY IM NISZCZYĆ NAS!
|