|
Wątek:
|
Agencie może wyrzuć terminal?!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 93.105.69.*
|
Data wysłania:
|
2011-03-08 23:56
|
Temat:
|
Agent traci, bo klient jest ważniejszy?
|
Treść:
|
Jednak ciemny jest ten naród. Prowadzicie działalność a nie wiecie o takiej podstawowej sprawie, że klient który zapłaci kartą i jest ona ubezpieczona dostaje gwarancję zwrotu pieniędzy gdy usługa nie dojdzie do skutku (i dlatego właśnie płaci za ubezpieczenie). Nie musi się użerać z żadnym sądem w razie upadku biura. Dla tego, który chce wyrzucić terminale mam radę - niech od razu zamknie biuro. Dlatego kolejni klienci przenoszą się na zakupy w sieci aby nie mieć problemów z noszeniem gotówki, przelewami itp. Ja osobiście przestałem kupować w pewnym sklepie komputerowym gdy zażyczyli sobie dopłatę 2% za płacenie kartą. Negocjujcie umowy z Polcardem lub wykupujcie jakieś ubezpieczenia to też Wam nic się nie stanie gdy zbankrutuje następne biuro. A jak nie to będziecie dawać kolejne zniżki aby klient tylko przyszedł.
|