| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Agencie może wyrzuć terminal?!
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 93.105.69.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2011-03-08 23:56
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Agent traci, bo klient jest ważniejszy?
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Jednak ciemny jest ten naród. Prowadzicie działalność a nie wiecie o takiej podstawowej sprawie, że klient który zapłaci kartą i jest ona ubezpieczona dostaje gwarancję zwrotu pieniędzy gdy usługa nie dojdzie do skutku (i dlatego właśnie płaci za ubezpieczenie). Nie musi się użerać z żadnym sądem w razie upadku biura. Dla tego, który chce wyrzucić terminale mam radę - niech od razu zamknie biuro. Dlatego kolejni klienci przenoszą się na zakupy w sieci aby nie mieć problemów z noszeniem gotówki, przelewami itp. Ja osobiście przestałem kupować w pewnym sklepie komputerowym gdy zażyczyli sobie dopłatę 2% za płacenie kartą. Negocjujcie umowy z Polcardem lub wykupujcie jakieś ubezpieczenia to też Wam nic się nie stanie gdy zbankrutuje następne biuro. A jak nie to będziecie dawać kolejne zniżki aby klient tylko przyszedł.
							 |