Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: ITB - polskie stoiska oblężone
Autor: Czytelnik IP 77.253.1.*
Data wysłania: 2011-03-15 10:04
Temat: Komentarze po zakończeniu ITB
Treść: byłem na ITB w pierwszym dniu dla publiczności. POT gratuluję poczucia humoru, wartego z tego co czytałem 15 milionów euro. Polska hala położona była na uboczu głównych szlaków komunikacyjnych, stoiska stały za blisko siebie (tam było po prostu ciasno, jak POT nie wie jak panować nad przestrzenią trzeba było się przejść do oferty chociażby Grecji), a jedynym produktem, który cieszył się powodzeniem były duże papierowe torby. Księstwo Liechtenstein, w zakresie pomysłu na promocję swojego kraju było lepsze.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Komentarze po zakończeniu ITB [2011-03-15 14:32 85.221.165.*]
Od lat polskie stoisko jest w tym samym miejscu i to jest właśnie jego zaleta! Zresztą wszystkie kraje są zawsze w tych samych miejscach. Życzyłbym sobie aby na Tour salonie zawsze wszystko było w tym samym miejscu. Jeśli kolega był w dniu dla publiczności to proszę się w branżowym temacie nie wypowiadać. 5 mln€ to plotka jeśli idzie o targi. odpowiedz »

Komentarze po zakończeniu ITB [2011-03-15 20:12 213.238.112.*]
nie widzę powodu, dla którego odwiedzając targi w dniu dla publiczności (co było zresztą moim zamiarem) nie miałbym się na temat ITB wypowiadać (to nie argument, tylko opinia) - to po pierwsze. Po drugie o kosztach działań promocyjnych Polski w związku z ITB w wysokości 15 milionów euro mówił prezes POT Pan Rafał Szmytke. Po trzecie pytałem berlińczyków, którzy robili sobie zdjęcia przy stworze oznaczonym literą P, czy wiedzą co on oznacza i bardzo niewielu z nich taką wiedzą posiadało. A dlaczego? Ponieważ zupełnie inny był przekaz na bilboardach reklamujących targi w Berlinie (w skrócie pani z Pałacem Kultury na głowie) i nie bardzo mogli te dwie bardzo różne formy powiązać. Stwory reklamowały jeszcze Polskę na Hauptbahnhof (duży składany plakat w hali głównej), plakaty w ruchomych bilbordach i na ziemiii na dojściach do peronów) i na Unter den Linden (potężny bilboard nieopodal Bramy Brandenburskiej) To, że miejsce Polski na targach jest w tym samym miejscu wcale nie znaczy, że jest to miejsce najlepsze, zwłaszcza kiedy jest się krajem partnerskim takiej imprezy. Idąc w kierunku hal od wejścia głównego do wejścia południowego ludzie najczęściej skręcali w prawo, kierując się w stronę oferty Niemiec. Targi turystyczne są dla ludzi, bo to oni generują zysk branży, ale to moje zdanie. Można się z nim zgadzać lub nie. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2021 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij