|
Wątek:
|
Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-03-28 10:09
|
Temat:
|
Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands
|
Treść:
|
Aktualność: W warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się uroczysta gala, podczas której rozdano statuetki dla najlepszych marek na polskim rynku. Jedną z wyróżnionych firm jest Neckermann Polska.
Już po raz piąty międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 80 krajach wyłoniła marki, które odniosły największy sukces wypracowując najsilniejszą pozycję na rynku. - Cieszymy się z tak prestiżowego wyróżnienia, które świadczy o sile marki Neckermann i jej wysokiej pozycji w branży turystycznej. Zaufanie klientów jest dla nas największym wyznacznikiem sukcesu, a w tak trudnym okresie jakim były dwa ostatnie lata dla branży turystycznej ma szczególne znaczenie. - mówi Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.
Ideą projektu Superbrands jest identyfikacja i promowanie najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na świecie. We wszystkich krajach proces selekcji marek jest podobny i rozpoczyna się od stworzenia ich listy w oparciu o wyniki niezależnych badań konsumenckich. Po wstępnej selekcji, lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek - niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów biorąc pod uwagę m.in. rozpoznawalność, wyrazisty wizerunek marki, stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. Najsilniejsze marki otrzymują tytuł Superbrands. W tegorocznej polskiej edycji konkursu najlepsze marki wyłoniono spośród blisko 3000 produktów i usług.
W tym roku, już po raz kolejny, tytuł Superbrands na rynku brytyjskim otrzymała marka Thomas Cook. Jeden z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group plc działa w Polsce pod marką Neckermann Polska.
|
Odpowiedzi:
Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-29 12:14 195.94.208.*]
Zadaje się, że to taka nagroda w rodzinie przyznawana u cioci na imieninach. Chyba nikt, kto nie jest zakręcony marketingowo o niej nie słyszał. No ale na ścianę pierdyknąć dyplomik + statuetka do gablotki - bezcenne. Niech szefostwo wie, że marketingowcy darmo chleba nie jedzą. odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-28 15:39 83.9.130.*]
a dzisiaj na grouponie znowu bony znizkowe. tym razem do Turcji z turcjaallinclusive.pl odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-28 16:16 83.9.130.*]
niech teraz dla przykładu wszyscy touroperatorzy wypowiedzą im umowę i będzie spokój! odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-29 12:02 79.189.99.*]
Strasznie infantylne stwierdzenie. Co ten komentarz miał znaczyć odpowiedz » Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek... [2011-03-28 10:56 95.48.25.*]
Żałosne... Neckerman i pozycja na polskim rynku, ha, ha.... odpowiedz » Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek... [2011-03-29 12:03 79.189.99.*]
Żałosny to jest ten komentarz. Trzeba mieć pojęcie o czym się pisze. odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-28 10:09 83.26.45.*]
Kolejny portal daje RABATY!!! Znowu portal daje rabaty i do tego wlasciciel jest tak bezczelny, ze na targach turystycznych w Katowicach rozdawal karty rabatowe! A w regulaminie na jego stronie pisze czarno na bialym, ze karta jest wazna na wycieczki wszystkich organizatorow! Czy ktos cos wreszcie z tym zrobi!!! http://www. lookoftravel. pl/Karta-VIP. html odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-28 11:25 195.128.228.*]
Choć to nie na temat artykułu -pozwólcie na komentarz Tak naprawdę, to jeśli popatrzeć w regulamin to lookoftravel jest w porządku (formalnie). Po pierwsze - pisze o kliencie, który zawarł umowę z LookOfTravel a nie z innym touroperatorem (a tak sie podpisuje wszak umowy u agenta). Po drugie - pisze o przypadkach, kiedy Look Of Travel jest organizatorem lub POŚREDNIKIEM (a nie Agentem!!) czyli działa w imieniu i Klienta i bierze od niego za to pieniądze. Ma więc prawo udzielić rabatu na SWOJE usługi. Patrząc z tej strony jest w porządku i pewnie jest to zrobione po to, by od strony prawnej nie można się było przyczepić. Inną sprawą jest jak to działa w praktyce. jeśli da rabat na imprezie agencyjnej to ją łamie... Oczywiście może byc jeszcze tak, że jak wiele osób - również z branży - nie odróżnia Agenta od Pośrednika.... ale to juz zupełnie inna historia (a tak przy okazji - zna ktos jakiegos prawdziwego Pośrednika ;-) ? odpowiedz » Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands [2011-03-28 11:40 195.128.228.*]
Sorry - przeczytałem jeszcze raz dokładnie regulamin. Po pierwsze - jest niespójny i bez sensu. Look Of Travel samo nie wie kim jest co nieźle swiadczy o nich samych i ich (jeśli mają) redcy prawnym. Punkt pierwszy juz mówi o zawarciu umowy z LoT z organizatorami - więc z kim? dalej o zawieraniu umowy za pośrednictwem LoF z touiroperatorami... wycofuję swój poprzedni komentarz bijąc się w piersi. Nie doczytałem. Ale nie wycofuję komentarza o totalnym myleniu Agenta i Pośrednika. ;-) odpowiedz »
|