| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								POT - podsumowanie działań promocyjnych Polski na ITB
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 77.253.5.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2011-03-28 14:52
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								POT - podsumowanie działań promocyjnych Polski na ITB
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								racja, racja i jeszcze raz racja. Najbardziej popularne na polskich stoiskach były duże papierowe torby (w coś trzeba było pakować materiały promocyjne, niekoniecznie z Polski). Stwory - beznadziejne, jak powiedział mi znajomy Niemiec jego skojarzenie było - "Polska - kraj z kosmosu" i nie mówił tego poważnie, mało się nie zakrztusił ze śmiechu. Księstwo Liechtenstein miało ciekawszą i lepiej podaną ofertę niż Polska, a osiągnęli to bardzo pomysłowo - dali ludziom Photo Point i by mogli zabrać ze sobą pocztówkę z widokami Księstwa i ... własną fotografią. Zresztą co tam Księstwo. Wspaniale przechodziło się obok oferty Niemiec, Francji, Grecji. Ameryka Środkowa i Karaiby wykorzystały siłę swojego, nieznanego w Europie folkloru. Kolejki gwarantowane. Jeżeli na promocję Polski poszło na ITB 15 milionów euro - to gratuluję.
							 |