|
Wątek:
|
Polska na Targach ITB w Berlinie - sukces to za dużo powiedziane?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.73.28.*
|
Data wysłania:
|
2011-03-29 11:10
|
Temat:
|
O ITB subiektywnie
|
Treść:
|
Zabytki - to już Polska promocja przerabiała. W promocji należy się jednak wyróżnić od konkurencji. Tegoroczna akcja Polski taka była. Wykorzystano ciekawy i intrygujący pomysł i dodano dobra kreację. Czas oraz badania pokażą, na ile ten przekaz reklamowy zapadnie w pamięci odwiedzających oraz czy przełoży się to na wzrost zainteresowania Polską jako destynacją turystyczną. Nie oczekujmy jednak cudów, bo jedna promocyjna jaskółka wiosny nie czyni. Ważna jest konsekwencja w promocji. Mam nadzieję, że POT będzie kontynuowała drogę nieszablonowej i zarazem zaskakującej promocji. Pozdrawiam i zapraszam na mariuszsadurski.pl - blog poświęcony marketingowi w turystyce.
|