|
Wątek:
|
Noclegowo.pl podnosi rękawicę rzuconą przez Groupon Travel
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.22.94.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-24 01:16
|
Temat:
|
Platformy zakupów grupowych w branży turystycznej
|
Treść:
|
Nie da się ukryć, że tzw. "biur podróży" a ściślej agencji w Polsce jest zdecydowanie zbyt wiele w stosunku do siły nabywczej pieniądza Polaków. Nie da się ukryć, że wiele z nich splajtuje i nawet nie z powodu Groupona czy Noclegowo. Proponuję jednak bacznie przyglądać się TO, którzy kooperują z "gwiazdami promocji". To znak, że ich sytuacja jest niewesoła i należy unikać sprzedaży ich ofert a w najbliższej perspektywie skreślić z sprzedaży. Natomiast co do "gwiazd", w ostatnich 20-25 latach było ich mnóstwo a do dzisiaj nie przetrwała żadna. Za to prawdziwi agenci ciągle istnieją. Cierpliwości, ktoś kto sprzedaje poniżej kosztów albo uzyskuje marną prowizję od marnych cen nie ma szans na przetrwanie. Żadnych szans.
|