|
Wątek:
|
Touroperator nie może z góry ustalać wysokości potrąceń w pr
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.214.*
|
Data wysłania:
|
2007-03-26 22:10
|
Temat:
|
a jak zwracasz towar do sklepu to tez potrącają marżę???
|
Treść:
|
Drogi Panie Myślący!! Zajmowanie się klientem, poświęcenie czasu na wyszukanie mu oferty, wysłanie dokumentów pocztą (przecież nie za darmo), kontakt telefoniczny (Przecież nie za darmo), wysyłanie papierów poraz drugi pocztą, bo klient zmienił zdanie i chce coś zmienic, np. ilość osób (przeciez nie za darmo) i to wszystko biuro podrózy ma robić za darmo taaaak?? nie wspomne o tym, że miejsce w hotelu ma sobie stac puste, bo klientowi raczył się odwidzieć wyjazd mimo że już 5 razy zmienial hotel, i 50 razy dzwonil z nowymi pytaniami, to o kolor podłogi, to o szerokośc parapetu i inne pierdoły, a my w tym czasie odmówiliśmy 10-u innym klientom rezerwacji, bo szanowny Pan klient raczył to miejsce zajmować aż nagle tydzien przed wyjazdem go olśniło, że mu się ten hotel jednak nie podoba!! a od kiedy biura podróży są fundacjami charytatywnymi, że nie mogą zarabiać na tym, że zajmowały się klietnem?? przecież obsługa klienta też ponosi za sobą koszty i to nie małe! najpierw dobrze pomyśl zanim nazwiesz się myślącym! pozdrawiam
|