|
Wątek:
|
Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.79.88.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-27 21:23
|
Temat:
|
|
Treść:
|
Od pieciu tygodni próbuje bezskutecznie nawiazac kontakt z FlySiestą (FS).Mam do nich sprawę,gdyz podczas mojego ostatniego pobytu za granica okazało sie ,iz nie mogę przeleciec lotem wewnetrznym zarezerwowanym we FS w danym państwie bo....linia od pól roku nie istnieje!!Ale od poczatku.W sierpniu 2010 zarezerwowałem bilet w FlySiescie na przelot wewnetrzny w Meksyku w marcvu 2011r.Nikt z biura nie przesłał wczesniej informacji o jakiejkolwiek zmianie lotu.Po przylocie do Meksyku w odpowiednim czasie chcieliśmy przelecieć dalej i okażało się na lotnisku iz nie mozemy ,bo linia splajtowała we wrześniu 2011r.Flysiesta nie poinformowała nas ( wylatywaliśmy z kraju pod koniec lutego).Poi przylocie staram sie nawiazać jakikolwiek kontakt z biurem i tutaj uwaga: biuro nie ma adresu w Polsce,infolinia albo jest zajeta, albo każa pisac maile ( ja dostałem juz drugi adres).Tak więc niestety ale muszę to napisać:OSTRZEGAM PRZED FLYSIESTĄ!!!!!
|